Jak przypomina "Puls Biznesu", od pewnego czasu trwało stopniowe wycofywanie się koncernu ze sponsoringu siatkówki. Najpierw nastąpiło zerwanie kontraktu na bycie tytularnym sponsorem kobiecej ligi i wspieranie rozgrywek młodzieżowych. Z kolei w marcu władze PZPS otrzymały wypowiedzenie głównej umowy. Pierwotnie miała ona obowiązywać do końca 2019 roku, zarząd Orlenu zadecydował jednak o jej skróceniu do końca grudnia 2018 roku.
I nadszedł wrzesień, czyli miesiąc, w którym Polacy znów zakochali się w naszych siatkarzach. Bartosz Kurek i spółka dokonali rzeczy niebywałej na mistrzostwach świata w Bułgarii i Włoszech, nieoczekiwanie przedostali się do strefy medalowej, a tam odprawili kolejnych rywali - gigantów. Ze Stanami Zjednoczonymi stoczyli wyczerpujący bój w półfinale (3:2), a w finale rozsmarowali Brazylijczyków (3:0). Drugi raz z rzędu polska kadra siatkarska zdobyła tytuł mistrza świata.
Wszystko to działo się na oczach milionów kibiców. Wystarczy wspomnieć, że tylko w Polsce finał z Brazylią śledziło aż 10 milionów ludzi. Siatkówka znów rozgrzała kibiców do czerwoności, przyniosła im radość i dumę.
Według informacji zdobytych przez "Puls Biznesu", władze koncernu błyskawicznie podjęły decyzję o negocjowaniu przedłużenia umowy. Napisał o tym na Twitterze sam prezes Orlenu, Daniel Obajtek. - Jesteśmy w trakcie negocjacji nowych warunków umowy sponsorskiej, których celem jest wypracowanie modelu współpracy dostosowanego do naszych aktualnych potrzeb marketingowych - przyznała Joanna Zakrzewska, rzeczniczka PKN Orlen.
ZOBACZ WIDEO MŚ 2018. Polacy długo świętowali po zdobyciu złota. "Trener dał nam zielone światło"
Oglądaj siatkówkę mężczyzn w Pilocie WP (link sponsorowany)
PIS oddał - źle
cokolwiek zrobią =źle
.
tak to działa w pełowskich móżdżkach ...
za to : w co nam każą wierzyć hazarskie media dla ludu tubylczego = dobrze !
.
2/ dali na Czytaj całość