W ciągu ostatniego sezonu Krzysztof Piątek stał się jednym z najlepiej rozpoznawalnych polskich piłkarzy nie tylko w naszym kraju, ale i na całym świecie. Gdy przed rokiem przenosił się z Cracovii do Genoi na Instagramie obserwowało go zaledwie 3,5 tys. osób. Dziś polski napastnik ma 1,3 mln "followersów" i spośród naszych reprezentantów lepszym wynikiem mogą pochwalić się jedynie Wojciech Szczęsny (2,2 mln) oraz Robert Lewandowski (14,4).
- Ma te swoje pistolety, jest uśmiechnięty, jest napastnikiem, który strzela sporo bramek. Wypowiadają się o nim zawodnicy z całego świata. Ma szansę stać się ambasadorem po Lewandowskim, a nawet go przebić - mówił na naszych łamach w lutym ekspert od wizerunku Adam Pawlukiewicz z Pentagon Reaserch (więcej TUTAJ).
Słowa się sprawdziły. Biuro prasowe [color=black]OSHEE poinformowało, że Piątek został ambasadorem OSHEE i Kingi Pienińskiej, a także twarzą marki SONKO. - Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie, na których firma jest już obecna i te, które zamierza podbić - czytamy w komunikacie prasowym.
ZOBACZ WIDEO Co się dzieje z Krzysztofem Piątkiem? "Pięć meczów bez gola może przydarzyć się każdemu"
Pierwsze efekty współpracy już widać. Piątek w swoich mediach społecznościowych reklamuje nową firmę, a wpis umieszczony jest zarówno po polsku, jak i włosku.
- Sądzę, że gdyby dzisiaj Piątek zażądał 500-600 tys. złotych od chętnej marki, to prawdopodobnie by takie pieniądze dostał - mówił w rozmowie z nami na początku marca Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska (więcej TUTAJ). Oczywiście wysokości zawartych kontraktów z nowymi markami nie są znane.
Piątek w tym sezonie Serie A zagrał w 35 meczach w barwach Genoi i AC Milan. Zdobył 21 goli i plasuje się wraz z Cristiano Ronaldo na trzecim miejscu w klasyfikacji najlepszych strzelców. Do lidera Fabio Quagliarelli tracą po 5 bramek. Ekipa z Mediolanu wciąż walczy o zakwalifikowanie się do rozgrywek Ligi Mistrzów.[/color]