Mistrzostwa Europy U-21. UEFA zaskoczyła kibiców przed finałem. "Absurdalna kampania reklamowa"

Piłkarze ustawieni, sędzia gotowy do rozpoczęcia meczu, ale brakuje piłki. Po chwili przyjeżdża na dachu miniaturowego samochodu znanej marki. To wydarzyło się naprawdę przed meczem Hiszpania - Niemcy.

Robert Czykiel
Robert Czykiel
logo UEFA Getty Images / Harold Cunningham / Na zdjęciu: logo UEFA
UEFA przez wielu kibiców nie jest darzona wielką sympatią. Fani zarzucają europejskiej federacji, że coraz bardziej komercjalizuje futbol. Każdy dobrze wie, że dziś piłką nożną rządzą pieniądze, a działacze myślą, w jaki sposób jeszcze więcej zarabiać.

Mistrzostwa Europy U-21. Ionut Radu - ku pamięci zmarłej siostry >>

W finale mistrzostw Europy U-21 być może zapoczątkowano nowy trend. Piłkarze Hiszpanii i Niemiec byli już gotowi do rozpoczęcia meczu, ale brakowało piłki. Po chwili na murawie pojawił się samochód zdalnie sterowany z logo sponsora, którym jest znany producent samochodów.



Na dachu zabawki znajdowała się piłka. Następnie można było rozpocząć walkę o tytuł. Nie wszystkim jednak spodobała się taka forma reklamy.

ZOBACZ WIDEO Karol Bielecki: Więcej w karierze przegrałem niż wygrałem [cała rozmowa]

"Przed rozpoczęciem meczu drużyny musiały czekać na piłkę, bo UEFA dała dodatkowy czas sponsorowi. To była absurdalna kampania reklamowa" - pisze niemiecki "Die Welt".

Maciej Kmita: zmiany szyldu nie będzie. "Bieliki Michniewicza" muszą zostać na ziemi (komentarz) >>

Niemcy przypominają, że rok temu podobne rozwiązanie zastosowano w meczu Paris Saint Germain - Arsenal w Singapurze. Przed rozpoczęciem meczu sędzia zamiast monetą, rzucał kartą kredytową. Niebawem takie obrazki mogą na stałe zagościć w futbolu.

Czy przeszkadza ci taka forma reklamy?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×