Premier League. Manchester United szuka nowego sponsora. Klub może zarobić jeszcze więcej niż dotychczas
Do 2021 roku Chevrolet będzie zajmował najbardziej eksponowane sponsorskie miejsce na koszulkach Manchesteru United. Klub już szuka nowego darczyńcy, a według ekspertów, może pobić poprzedni rekord wartości umowy.
Jednak jak informuje ESPN, działacze mogą się spodziewać, że zarobią jeszcze więcej na oddaniu sponsorowi miejsca reklamowego na froncie meczowych koszulek. Dziennikarze tego serwisu twierdzą, że największe firmy na świecie już starają się o podpisanie umowy z Manchesterem United. Dodajmy, że Chevrolet rocznie płacił 58,6 mln funtów.
Chevrolet umowę z Manchesterem zawarł w 2012 roku, a weszła ona w życie wraz z początkiem sezonu 2014/2015. Wtedy władze Czerwonych Diabłów miały silną kartę przetargową w postaci dobrych wyników drużyny, która rywalizowała o mistrzostwo Premier League i walczyła w Lidze Mistrzów.
Obecnie Manchester United zajmuje dwunaste miejsce w tabeli Premier League. Ma na swoim koncie dziewięć punktów, a przewaga nad strefą spadkową wynosi zaledwie dwa "oczka". To jednak nie przeszkadza potencjalnym inwestorom w wydaniu dziesiątek milionów funtów na reklamę.
Zobacz także:
Eliminacje Euro 2020. Włochy - Grecja. Awans Azzurrich! Renesans calcio
Euro 2020. Polska - Macedonia Północna. Szklanka jest w połowie pełna. To mogą być najlepsze eliminacje w historii
ZOBACZ WIDEO: Bundesliga. Bayern - Hoffenheim: niespodzianka w Monachium! Gol Lewandowskiego nie pomógł [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]