Puchar Polski. Mecze dostępne dla fanów na całym świecie

Lagardère Sports rozpoczyna współpracę z Onefootball jako partnerem globalnej dystrybucji praw do Pucharu Polski. Wybrane mecze będą dostępne jako streaming na żywo na zasadach pay-per-view, jak również bezpośrednio w aplikacji Onefootball App.

Dawid Borek
Dawid Borek
Na zdjęciu od lewej: Jose Kante i Bartłomiej Poczobut PAP / Grzegorz Michałowski / Na zdjęciu od lewej: Jose Kante i Bartłomiej Poczobut
Lagardère Sports, oficjalny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej, rozpoczął współpracę z Onefootball. Jest to wiodąca na międzynarodowym rynku piłkarska platforma medialna, która oferuje fanom na całym świecie możliwość oglądania rozgrywek piłki nożnej.

Od przyszłego miesiąca, polscy fani piłkarscy będą mogli oglądać największe rozgrywki Pucharu Polski na zasadach pay-per-view w cenie 1,99 euro za mecz. Streaming na żywo będzie dostępny bezpośrednio w aplikacji Onefootball App. Oferta będzie dostępna na wszystkich rynkach zagranicznych z wyłączeniem Polski, gdzie prawa do transmisji posiada Telewizja Polsat oraz Afryki. Mecze będą komentowane wyłącznie w języku polskim.

Umowa obejmuje transmisję dziesięciu meczów do końca sezonu 2019/20, w tym wszystkie mecze ćwierćfinałowe, obydwa półfinały i finał. Jako pierwsze dostępne będą trzy wybrane mecze 1/8 finału Pucharu Polski, które rozegrane zostaną 3 i 4 grudnia tego roku.

ZOBACZ WIDEO: Nie wszyscy zawodnicy w kadrze Brzęczka się lubią. "Pamiętam, jak Glik wystartował z pięściami do Krychowiaka"

- Cieszymy się, że wykorzystując nowe technologie naszej platformy będziemy mogli udostępnić mecze dla wszystkich Polaków, mieszkających poza krajem. Wiemy jak wielu z nich z pasją ogląda mecze i jesteśmy pewni, że sprawimy im wielką radość - powiedział założyciel i CEO Onefootball, Lucas von Cranach.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z Onefootball, które rozszerzy zasięg Pucharu Polski i dostarczy dopasowany do oczekiwań produkt polskim widzom piłkarskim żyjącym poza granicami kraju. Taka oferta pay per view oznacza, że fani mogą oglądać mecze gdziekolwiek są i o dowolnym czasie korzystając ze specjalnie dopasowanego i innowacyjnego pakietu - skomentował Wiceprezes Lagardère, Nikolaus von Doetinchem.

O Onefootball:

Onefootball to największa platforma dla fanów piłki nożnej na całym świecie. Wraz z 24-godzinnym Newsroomem działającym w sześciu językach, a także dwudziestoma tysiącami źródeł wiadomości i własnym studiem wideo, Onefootball zapewnia najświeższe informacje, wyniki na żywo, statystyki i materiały wideo dla nowej generacji fanów piłki nożnej, które dostępne są w wielu językach na platformie Onefootball, oraz na kanałach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook czy Instagram.

Onefootball co miesiąc dociera do ponad 40 milionów fanów piłki nożnej na całym świecie, dzięki czemu jest najpopularniejszą platformą medialną dla współczesnych fanów futbolu.

Założona 11 lat temu jako jedna z pierwszych 1000 aplikacji mobilnych na świecie w Apple App Store, firma zatrudnia obecnie 200 pracowników w centrali w Berlinie i biurach regionalnych w Londynie, Nowym Jorku, Meksyku oraz Sao Paulo.

Aplikacja Onefootball została kilkukrotnie nagrodzona, ostatnio w 2017 roku jako najlepszy produkt Apple i Google.

O Lagardère Sports:

Lagardère Sports and Entertainment to agencja marketingu sportowego, oferująca wiedzę i doświadczenie ponad 1,700 ekspertów pracujących w biurach na całym świecie. Wierzy, że sport - pełen pasji i niepowtarzalnych emocji - stwarza nieskończone i wyjątkowe perspektywy dla świata biznesu. Pasja i 50-letnie doświadczenie w sporcie, pozwala spełniać oczekiwania i potrzeby klientów, którym dostarczane są indywidualnie opracowane, innowacyjne i efektywne rozwiązania oraz docierać do zróżnicowanych narzędzi i możliwości w obszarze marketingu sportowego.

Zobacz też:
Ranking medialności. Robert Lewandowski i Legia Warszawa na czele
PKO Ekstraklasa. Wybrano wykonawcę stadionu Wisły Płock

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×