Portal wirtualnemedia.pl wyjawił, jak wyglądają zasady wykupu czasu antenowego w trakcie Euro 2020 w telewizji Polskiej. Przypomnijmy, że impreza odbędzie się w 12 miastach, a potrwa od 12 czerwca do 12 lipca. Reprezentacja Polski w fazie grupowej będzie grać w Dublinie oraz Bilbao.
Pierwszeństwo do zakupu czasu antenowego mają oficjalni sponsorzy Euro 2020, co wynika z prawa licencji. Od 10 lutego inni reklamodawcy będą mogli starać się o zakup 30-sekundowego slotu.
Reklamodawcy będą mogli korzystać ze sprzedaży łączonej, to oznacza, że zakup czasu antenowego w TVP 1 lub TVP 2 połączony jest z reklamami w TVP Sport. W przypadku zakupu pakietów reklamodawcy otrzymają upusty.
ZOBACZ WIDEO: Menadżer Kamila Grosickiego zdradza kulisy transferu. Potwierdził, że były dwie inne ciekawe oferty
Najdroższym slotem będzie ten podczas meczu Polska - Hiszpania, szczególnie przed meczem i w przerwie, tu kwota reklamy sięgnie powyżej 460 tysięcy złotych (w TVP 1 i TVP Sport). W przypadku meczu Polska - Szwecja będzie to około 380 tysięcy, natomiast nieco więcej kosztować będą reklamy w trakcie starcia Polaków z ekipą z barażów, czyli pierwszego występu Biało-Czerwonych na Euro 2020.
Lokowanie produktu (np. napojów czy sprzętów elektronicznych) kosztować będzie ponad 1,2 miliona podczas całego turnieju. Pojedyncze spotkania to koszt 35 tysięcy, a mecze Polaków - 210 tysięcy złotych.
Wiadomo już, że ceny dla reklamodawców znacznie wzrosły w porównaniu do MŚ 2018. Wówczas za sloty w trakcie meczów Polaków trzeba było zapłacić od 95 do 395 tysięcy złotych. Wszystko przez lepsze wyniki Polaków i większe zainteresowanie imprezą.
Czytaj też:
-> Bundesliga. Krzysztof Piątek chce się uczyć od Roberta Lewandowskiego. "To gwiazda ligi"
-> Liga Mistrzów. Marcin Bułka w kadrze PSG. Sześciu Polaków z szansą na występ w 1/8 finału