Ruch na razie z WOŚP

Działacze Ruchu Chorzów w dalszym ciągu nie podpisali umowy ze sponsorem, który reklamowałby się w centralnym miejscu koszulek zawodników. Na pierwszy ligowy pojedynek chorzowianie wyjdą w koszulkach firmy "Lotto" (nowy sponsor techniczny zespołu), ale z logiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, czyli dotychczasowym partnerem strategicznym zespołu.

W pierwszym ligowym meczu zawodnicy Ruchu zaprezentują się w nowych strojach firmy włoskiej "Lotto". Póki co działacze Niebieskich nie podpisali umowy z żadną firmą i z przodu koszulek, na centralnym miejscu nie będzie zmian w porównaniu do poprzedniego sezonu. - Na początek rozpoczynamy rozgrywki z "sercem" na piersiach. Wszystko może się zmienić, ale na razie nie chcę zdradzać szczegółów, bo to nie miejsce i czas na to - poinformował dyrektor czternastokrotnych mistrzów Polski Mirosław Mosór. - Na razie z przodu koszulek, podobnie jak w minionych rozgrywkach, będzie widniało logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na rękawach i z tyłu koszulek znajdą się natomiast reklamy mniejszych sponsorów - dodał dyrektor klubu.

Działacze Niebieskich zapewnili, że w nadchodzącym sezonie nie powinna powtórzyć się sytuacja z ubiegłych rozgrywek, gdy zaległości wobec zawodników sięgały kilku miesięcy. - Myślę, że wszystko toczy się w dobrym kierunku i głowy zawodników będą spokojne i w nowym sezonie piłkarze będą mogli myśleć tylko o treningu i grze - zapewnił Mirosław Mosór.

Komentarze (0)