Powstanie wielka agencja marketingu sportowego. Udziały w niej mają Zbigniew Boniek i Maciej Sawicki

Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, dojdzie do fuzji agencji Arskom Sport Brokers i Ganador, dzięki czemu powstanie największa na polskim rynku agencja marketingu sportowego. W tej drugiej udziały mają Zbigniew Boniek i Maciej Sawicki.

Łukasz Witczyk
Łukasz Witczyk
Zbigniew Boniek ONS.pl / Pawel Kibitlewski / Na zdjęciu: Zbigniew Boniek
Agencja Arskom Sport Brokers na rynku działa już od dekady. Z kolei Ganador zaledwie od miesiąca. Przedstawiciele obu firm zadecydowali o fuzji. - Będziemy największą agencją marketingu sportowego w Polsce i będzie bardzo trudno z nami rywalizować - powiedział Rafał Romaniuk, współwłaściciel Arskom Sport Brokers, który będzie stał na czele zarządu.

Dodajmy, że wspólnikami w agencji Ganador są były prezes PZPN Zbigniew Boniek i sekretarz generalny piłkarskiej federacji Maciej Sawicki, który będzie w radzie nadzorczej nowego podmiotu. Jak tłumaczy Romaniuk, fuzja spowodowana była chęcią zwiększenia udziału w rynku.

- Uznaliśmy, że rywalizacja ściągnęłaby za dużo naszej energii do wewnątrz, a na rynku jest tyle do zrobienia, że wolimy współpracować - uzasadnia Rafał Romaniuk w rozmowie z Wirtualnymi Mediami.

Spółka Arskom Sport Brokers zajmowała się obsługą marketingową znanych osób z branży sportowej. Opiekowała się wizerunkiem m.in. Jerzego Dudka czy Wilfredo Leona. Odpowiada także za sprzedaż oferty reklamowej Kanału Sportowego, z którym związany jest m.in. Sawicki.

Czytaj także:
"Zamienili klub w karykaturę". Burza po meczu w Monachium
Sevilla za burtą Ligi Mistrzów! Znamy rozstrzygnięcia w grupie G

ZOBACZ WIDEO: Ale sztuczka! Zobacz piękną bramkę z Ligi Mistrzów
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×