- Zastanawiałem się, dla których piłkarzy najbardziej chcielibyśmy pracować tak, żeby sprawiało to nam przyjemność i tak, żeby było to nowoczesne i przynoszące dużo satysfakcji. Uważam, że Grzegorz Krychowiak i Wojciech Szczęsny to zdecydowanie dwaj najbardziej topowi piłkarze reprezentacji Polski, jeśli chodzi o kampanie z humorem, oparte na treściach oraz ciekawostkach i na czymś więcej niż tylko wizerunek, przyklejony do produktu na billboardzie. O to chodzi w kampaniach! Żeby zobaczyć, co niesie ich charakter i osobowość. W kampanii społecznościowej "Bądź kumplem, nie dokuczaj" Szczęsny i Krychowiak pokazali swoje prawdziwe, naturalne oblicze, które jest potrzebne w kampaniach. Żeby to nie było nadęte, żeby było bardziej ludzkie. I to świetnie zagrało! - mówi prezes agencji Arskom Group Wojciech Szaniawski. Nagranie jest fragmentem programu Michała Bugno "Sektor Gości".