Sektor Gości 83. Wojciech Szaniawski: Reprezentacja Polski marketingowo jest dziś warta ponad 600 mln złotych rocznie

- Dwa lata temu zrobiliśmy badanie na wartość marketingową reprezentacji Polski. Była wtedy warta 571 mln złotych, jeśli liczyć wszystkie publikacje w internecie na temat każdego z piłkarzy w skali roku. Myślę, że ta wartość po dwóch latach jest nawet wyższa z uwagi na to, że polscy piłkarze przez ten czas może nie osiągnęli jakichś radykalnie większych sukcesów, ale udzielali jeszcze więcej wywiadów i jeszcze więcej funkcjonowali w przestrzeni publicznej. Gdybym miał oszacować to, patrząc na tę metodologię, to byłaby to podobna wartość. Czyli ani bardzo nie spadła, ani bardzo nie wzrosła. Myślę, że choćby przez rozwój portali społecznościowych, które też były uwzględnione w badaniu, mielibyśmy wyższe wartości. Szacowałbym, że reprezentacja Polski jest dziś warta ponad 600 mln złotych w skali roku - mówi prezes agencji Arskom Group Wojciech Szaniawski. Nagranie jest fragmentem programu Michała Bugno "Sektor Gości".

Komentarze (0)