Suzuki Motor Poland i Superliga sp. z o.o. kontynuują wieloletnią współpracę, trwającą od 2016 roku. Nowa umowa obejmuje współpracę przez najbliższe 3 sezony: 2022/2023, 2023/2024, 2024/2025 i zawiera szereg świadczeń promocyjnych.
Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet , będzie eksponowana w trakcie ponad 300 meczów w każdym sezonie, w tym podczas spotkań transmitowanych na antenie TVP Sport i transmisjach internetowych na platformie Emocje.TV.
Reklamy będą eksponowane między innymi na bandach wideo i nośnikach statycznych. Ponadto, ekspozycja marki będzie widoczna w mediach digitalowych Superligi: stronach www, aplikacji mobilnej oraz biurze prasowym, a billboardy sponsorskie będą emitowane przy transmisjach na platformie Emocje.TV.
Do klubów występujących w rozgrywkach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet trafią wszechstronne i komfortowe samochody Suzuki SX4 S-Cross Hybrid i Vitara Hybrid.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: hit sieci z udziałem Sereny Williams. Zobacz, co robi na emeryturze
- Strategicznym celem Superligi jest budowa długofalowych partnerstw. Przedłużenie umowy z silną międzynarodową marką jaką jest Suzuki, to dla nas dowód ogromnej wartości promocyjnej jaką dają rozgrywki PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet - mówi Piotr Należyty.
- Po kilku latach rozwoju ligi zawodowej, dziś możemy się pochwalić milionami telewidzów, dziesiątkami milionów zasięgów w mediach cyfrowych czy setkami tysięcy kibiców w halach. Ogromnie się cieszę, że elementem umowy jest korzystanie z nowoczesnej, dużej floty pojazdów Suzuki. Nasza współpraca trwa już sześć sezonów i jesteśmy dumni, że przedłużamy ją o kolejne trzy - dodaje Prezes Superligi sp. z o.o.
Czytaj także:
Lepiej na wyjazdach niż u siebie. Wyraźna porażka EKS Startu Elbląg
W Lublinie pachniało sensacją. Zwycięstwo rodziło się w bólach