Firma Sharp jako pierwsza na świecie oferuje animowane reklamy w krystalicznie czystej jakości telewizyjnej. Jest to ogromny postęp w porównaniu ze statycznymi systemami LED, które są obecnie dostępne na rynku. Radości z faktu zawarcia umowy nie krył Peter Vargo - dyrektor zarządzający marketingiem w EHF.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu naszej współpracy z Sharp. Nowy system reklam pozwoli nam przedstawić naszych partnerów i nadawać ich reklamy w wysokiej jakości, co sprawi, że Liga Mistrzów piłkarzy ręcznych będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla sponsorów zarówno obecnych jak i przyszłych. Fakt, że Sharp postanowił rozwinąć ten sektor nowej technologii, zwraca uwagę na reputację działu marketingu EHF, jako wiodącego gracza na międzynarodowym rynku sportowym.
Postępy technologii firmy Sharp spowodowały, że po raz pierwszy w zamkniętych halach możliwe jest zastosowanie technologii LCD. System składa się z przekątnej o długości 152 cm, ekranów 1366 x 768 pikseli i krawędzi 6,5 mm. Pozwala to na oglądanie idealnego obrazu z dowolnej odległości, pod dowolnym kątem.
Dla klubów występujących w Lidze Mistrzów system pozwala również na pełną elastyczność w wyświetlaniu reklamy w dowolnym formacie: MPEG, WMV, Flash, HTML i JPG. System dokładniej zostanie zaprezentowany na konferencji w niemieckim Düsseldorfie (7-8 luty 2011) oraz podczas losowania TOP 16 Ligi Mistrzów, które odbędzie się 7 marca w stolicy Austrii - Wiedniu.
- Liga Mistrzów oferuje nam najlepszą platformę do uruchomienia nowej technologii na rynku. Jesteśmy pewni, że nasze rozwiązanie będzie nie tylko dodatkiem do gry, lecz ważną częścią meczu dla kibiców, sponsorów i widzów przed telewizorami - powiedział Maximilian Huber, dyrektor zarządzający Sharp Electronics na Starym Kontynencie.