Sprawa dotyczy poniższego zdjęcia Ivan Cupicia z listopadowego spotkania Vive Targów Kielce w płockiej Orlen Arenia. Fotografię wykonał Patryk Ptak z VTK Media.
Główny sponsor kieleckiego klubu, firma VIVE użyła powyższego zdjęcia do własnej kampanii reklamowej. Nic w tym dziwnego, poza faktem, iż na jej potrzeby dokonano jednak "drobnej" korekty - zmiany barw widocznych w tle kibiców Orlen Wisły Płock na kolory kieleckiego klubu - żółto-biało-niebieskie.
Płoccy kibice są zbulwersowani działaniem sponsora odwiecznego rywala. Oficjalna strona sprwislaplock.pl opatrzyła powyższą sytuację komentarzem: "Trybuna G gdzie dopingują najzagorzalsi kibice naszej drużyny została w związku z tym... przemalowana na żółto. Potwierdza to tylko fakt, iż w ogarniętym kryzysem świecie nawet kibiców... trzeba niestety wypożyczać."
Co ciekawe, zdjęcie wykorzystał także najbardziej rozpoznawalny w Polsce dziennik sportowy - Przegląd Sportowy (dodatek do PS z 4 grudnia 2012).
Czy zdarzenie spotka się z wyjaśnieniami ze strony kieleckiego klubu lub sponsora?
Wpisałem sobie w google temat "vive recycling", żeby poczytać sobie więcej na temat tej firmy. Jako pierwszy wyskoczył link do samej firmy.
Jako drugi (tu bardzo ciekawe) wyskoczył link do Czytaj całość