Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Zmiana nazwy gdyńskiej drużyny

Vistal Gdynia pod taką nazwą zespół z Gdyni przystąpi do rozgrywek w sezonie 2013/14. Po długoletniej współpracy od sponsoringu odszedł Łączpol, który reaktywuje żeński szczypiorniak w Gdańsku.
Krzysztof Lewandowski
Krzysztof Lewandowski

Podczas wczorajszego spotkania Zarząd Klubu podjął decyzję o przekształceniu nazwy drużyny. Zmiana spowodowana jest wycofaniem się jednego z tytularnych sponsorów gdyńskich piłkarek - firmy Łączpol Sp. z o.o.

Gdyński klub jak na razie jest w głównej mierze sponsorowany przez firmy z grupy Vistal oraz miasto Gdynia, które w pierwszym półroczu 2013 roku przeznaczyło na szczypiornistki ponad 813 tys. złotych na promocję miasta przez sport. 

Jednocześnie jak mówi prezes gdyńskiego klubu Andrzej Hinz trwają próby pozyskania nowego sponsora.

Polub Piłkę Ręczną na Facebooku
Zgłoś błąd
vistal-laczpol-gdynia.pl/inf. własna
Komentarze (17)
  • Forek Zgłoś komentarz
    po kilku latach Łączpol zachował się jak nie fer w/g mmnie , odchodząc do Gdanska nie ma żadnej wymówki na to. Dobrze że Vistal zachował fason i zostaje z Gdynią i pewnie nie zmieni
    Czytaj całość
    się to przez kilka lat.
    • JIIIS Zgłoś komentarz
      Teoretycznie tak - przyjdzie wielu kibicow bedzie zarobek dla klubu. Praktyka moze byc zgola inna - kiepskie wyniki kiepska frekwencja, ale o tym bedziemy mogli porozmawiac po losowaniu. Co do
      Czytaj całość
      telewizji to nie wiem czy faza grupowa LM kobiet jest takim produktem za ktory TV bedzie chciala zaplacic "kokosy". Licze, ze miasto tak dbajace o swoja promocje, wysupla dotykowe srodki wlasnie na promocje poprzez LM, moze wojewoda lub marszalek dorzuca realne pieniadze rowniez z budzetu promocji.. Moze PGE zrozumie, ze promocja w LM o wiele bardziej sie oplaca nic utrzymywanie dziadowskich skorokopow (bardzo pobozne zyczenie) Niestety to wszystko o czym piszemy to nasze zyczenia a jaka bedzie rzeczywistosc to sie dopiero okaze.
      • JIIIS Zgłoś komentarz
        Monter ma 100% racji jezeii chodzi o popularnosci dyscyplin. Jaki druzynowy sport jest mniej popularny od recznej k9biet? Po raz enty napisze: bez realnego sukcesu reprezentacji (np. walka o
        Czytaj całość
        medale na imprezie rangi mistrzostw) podejscie do recznej kobiet nie zmieni sie szybko. Mnie rowniez potwornie irytuje jak E.Smolarek zarabial w Polonii pieniadze za ktore w recznej kobiet sopokojnie mozna bylo walczyc o zloto... Tak jak napisal Observator - LM w Lublinie super sprawa, ale musza byc na to pieniazki zeby znowu nie sracic plynnosci finansowej i popasc w kolejne dlugi..
        • Mistrz z Lublina Zgłoś komentarz
          MKS Lublin w Lidze Mistrzyń i to już w fazie grupowej!!! Po sukcesie reprezentacji przychodzi czas na zbieranie doświadczenia w LM
          • Monter77 Zgłoś komentarz
            Odpowiedź jest prosta, piłka nożna jest sportem najpopularniejszym. Na jeden mecz nożnych w Zagłębiu przychodzi tyle co przez cały sezon na ręczną i mówię o tych ze słabszą
            Czytaj całość
            frekwencją. Podobnie jest w innych miastach. Gotów się jestem założyć, że bardziej rozpoznawalną w Polsce marką klubową z Kielc jest Korona, a nie Vive/Iskra, nie wspominając o KSS. W przypadku Warszawy czy Wrocławia to jasne, że samorząd nie będzie dawał kasy na drużyny, na których mecze przychodzi 200 osób a ich rozpoznawalność w samym mieście, nie mówiąc już o kraju jest znikoma. W przypadku drużyn akademickich to jest ewidentna wina działaczy bo w porównaniu z innymi klubami bazę, stypendia zawodniczek i trenera opłaca uczelnia, a więc potrzeba mniej kasy by dopiąć budżet niż w przypadku klubu nieakademickiego.
            • Wielbuond Zgłoś komentarz
              moja opinia jest taka, ciągle się zastanawiam skąd w Polsce trend do wydania wielkich pieniędzy na pierwszo, drugoligowe kluby piłki nożnej, z uwzględnieniem że tylko na sekcję męską
              Czytaj całość
              a pozwala się umierać kolejnym wizytówkom miast. fakt najbardziej mnie dziwiący że w tak potężnym mieście jak Warszawa czy Wrocław pozwolono na rozwiązanie drużyn akademickich...drogi Observatorze to temat na rozprawkę wręcz;)
              • Jelonka Zgłoś komentarz
                słabsze kluby z Superligi sprzedadzą nazwe za 300-500 tysięcy, te mocniejsze 1-1,5 miliona. Logo na koszulce w centralnym miejscu 60-100 tysiecy, oczywiście za cały sezon. Ceny śmieszne w
                Czytaj całość
                porównaniu do nożnej, kosza, żużla czy siatki, ale bardzo prawdziwe.
                • Observator Zgłoś komentarz
                  Sezon ogórkowy - może więc najwyższy czas podyskutować o ... Sponsorach a właściwie ich braku ! Gentlemani nie rozmawiają o pieniądzach a najlepsze deale robi się w ciszy (i przy
                  Czytaj całość
                  zielonym stoliku) ale... ciekaw jestem ile wystarczy wyłożyć kasy aby stać się Sponsorem tytularnym ( Vistal, Firmus) ??? Gdyby nie spółki Skarbu Państwa (KGHM, PGE) i budżety samorządowe i miejskie to nie byłoby w Polsce żeńskiego szczypiorniaka ! Sponsor Ligi PGNiG jest mało aktywny i widoczny , brak wsparcia dla Zespołów reprezentujących Polskę w grach pucharowych - dla wielu z nich to "kula u nogi" i przyczynek do kłopotów finansowych. Zapaleńcy próbują lepić tzw. "Kluby 100" ale to wszystko kropla w morzu potrzeb ! Wydaje mi się, że jedynie sukcesy Reprezentacji (MŚ, ME) i mocna, atrakcyjna liga mogą spowodować zainteresowanie tą jakże atrakcyjną i widowiskową dyscypliną ! A jaka jest Wasza Opinia ?
                  Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                  ×
                  Sport na ×