WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Kto ma rację w sporze o ścianki brandingowe?

7,5 tysiąca złotych ma zapłacić Vive Targi Kielce za brak loga PGNiG na ściankach brandingowych do obsługi medialnej podczas meczów Superligi.
Kamil Kołsut
Kamil Kołsut

Finansowa sankcja nałożona została na klub decyzją Komisarza Ligi. Mistrzowie Polski złamali zapisy Regulaminu Rozgrywek PGNiG Superligi w sezonie 2013/14.

§ 13 u. 2

Do obowiązków gospodarza zawodów należy:
10) umieszczenie logo PGNiG Superligi oraz logo PGNiG na ściankach brandingowych do obsługi medialnej podczas meczów Superligi.

§ 20 u. 12

Komisarz Ligi określa następujące kary za przewinienia klubów:
24) naruszenie obowiązków wynikających z § 13 ust. 2 pkt 6 – 12 – kara grzywny w wysokości 7.500 zł.


Według kieleckiego klubu odpowiedzialności z tego tytułu ponieść on nie powinien, obowiązek dostarczenia odpowiednich materiałów spoczywał bowiem na ZPRP. -
Oni zachowują się nieprofesjonalnie i my jeszcze dostajemy karę za coś, czego nie dopełnili? To w ogóle jest jakaś paranoja...
- mówił kilka dni temu prezes mistrzów Polski, Bertus Servaas.

Powyższa kwestia poruszona została także w oficjalnym oświadczeniu wydanym przez Vive. Czytamy w nim, że "według propozycji przedstawionych wstępnie w dniu dwudziestym dziewiątym czerwca oraz zgodnie z późniejszymi informacjami udzielonymi przez przedstawiciela podmiotu trzeciego ścianka brandingowa z logotypem podmiotu trzeciego miała zostać dostarczona do Klubów przez ZPRP, co nie nastąpiło".

Dowód tego, że sprawa ścianek wstępnie omawiana była w trakcie zebrania przedstawicieli klubów połączonego z losowaniem terminarza, przesłał nam jeden z czytelników.

Jak na zarzuty dotyczące rzekomego zobowiązania się ZPRP do dostarczenia odpowiednich materiałów reaguje Komisarz Ligi, Bogusław Trojan? - Nie jest to prawda. Klub sportowy Vive posiada własną ściankę brandingową, a co mówi na ten temat regulamin? Regulamin mówi, że na tej ściance powinno być zamieszczone odpowiednie logo - wyjaśnia w rozmowie ze SportoweFakty.pl.

W sprawie ścianek brandingowych skontaktowaliśmy się także z MMTS-em Kwidzyn, którego obiekt telewizyjne kamery odwiedziły tydzień po wizycie w Kielcach. - Na zjeździe był nasz przedstawiciel i wiem, że odbyła się tam rozmowa zgodnie z którą mieliśmy te plansze otrzymać. Niestety, nic nie dostaliśmy. W całej sprawie jednak nie interweniowaliśmy, bo to drobiazg. Przerobiliśmy po prostu nasze plansze z poprzedniego sezonu - mówi doradca prezesa, Jacek Wilke.

Nad kwestią zasadności sankcji, które dotknęły kielecki klub, pracują prawnicy. Wszystko wskazuje na to, że na wyjaśnienie całej sprawy przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

Kto ma rację w sporze o ścianki brandingowe?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Piłkę Ręczną na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (27):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • Na Kolana 0
    Jak wynika z ankiety 80 % osób biorących udział w ankiecie uznało ,że racja jest po stronie klubu z Kielc.
    Za szeroko pojętymi zmianami jest zapewne więcej osób, tylko hamulcem w ocenie jest osoba, która stworzyła klub lepszy od Wisły w ostatnich latach.
    Gdyby taki bunt powstał np w Mielcu czy Zabrzu to procent popierających byłby większy.

    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Skieslav 0
    Szkoda trochę, że spora część współkibiców bezsensownie atakuje Bertusa tekstami typu" wszyscy mogli tylko vivunia nie". Holenderski scyzoryk broni swojego interesu, a jednocześnie taka wojna mu się opłaca- przynajmniej z tego co wyczytałem. Więc skoro dla niego cała różnica jest taka czy zarobi 10.000 zł więcej czy mniej, to czemu ma nie zacząć kruszyć dziadkożerii z ZPRP? Gdyby Servaasowi udało się skrzyknąć całą ligę na usunięcie/ zasłonięcie reklam PGNiG, lub zaczął przekształcać VTK w spółkę akcyjną, co pociągnęłoby za sobą inne zespoły i doprowadziło do sytuacji analogicznej co w Ekstraklasie... Marzenia ściętej głowy
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • ZKS 3
    Kielecka firma sportowa trochę się poniża wykłócając się o naklejkę na tekturze.Sorry,fajnie że chcecie ruszyć beton ale...litości-naklejka na tekturze!I kłótnia o to kto ma tą tekturę kupić w Tesco.Przypał moim zdaniem,tu potrzebna jest debata o ZPRP jako takim,jego funkcjonowaniu,tym że tak naprawdę w niczym nie pomagają w rozwoju dyscypliny a ma się wrażenie wręcz że się tego rozwoju boją.A ci wyskakują z "buntem naklejkowym".
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (24)
Pokaż więcej komentarzy (27)
Pokaż więcej komentarzy (27)
Pokaż więcej komentarzy (27)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×