Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

MKS Selgros Lublin mistrzem Polski (wynik)

Szczypiornistki MKS-u Selgros Lublin pokonały po raz trzeci KGHM Metraco Zagłębie Lubin i po raz kolejny wywalczyły tytuł mistrzyń Polski.
Sławomir Bromboszcz
Sławomir Bromboszcz

Do rozstrzygnięcia losów złotego medalu koniecznych było aż pięć spotkań. Po raz kolejny kluczowy dla losów pojedynku okazał się atutu własnego parkietu. W sobotę przed własną publicznością zagrały lublinianki i wykorzystały tę przewagę.

Zespoły przez 45 minut toczyły niezwykle wyrównaną walkę. W ostatnim kwadransie lepiej zaprezentowały się podopieczne Sabiny Włodek, które w decydujących momentach meczu zachowały więcej zimnej krwi. MKS Selgros Lublin do zwycięstwa poprowadziła Małgorzata Majerek. Doświadczony skrzydłowa w sobotę była nie do zatrzymania.

MKS Selgros Lublin - KGHM Metraco Zagłębie Lubin 26:22 (13:12)

Polub Piłkę Ręczną na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna
Komentarze (40):
  • anderson Zgłoś komentarz
    Dopóki będziecie gratulowac bożence seryjnie przegrywanych finałów. dopóty niczego nie wygracie; naprawdę potrzebujecie kolejnych 15 lat upokorzeń, by to pojąć??
    • Wielbuond Zgłoś komentarz
      to może teraz ja, bo widzę Parafianie, że dobrze bawicie się beze mnie :) 1) gratulacje dla Montexu za Mistrzostwo, wygrała w sobotę drużyna lepsza. 2) gratulacje dla Pani Trener Bożeny
      Czytaj całość
      jak i Moich Dziewczyn za kolejny emocjonujący sezon. 3) kurnik, nie kurnik...koło garba mi to lotto...kibicem jest się dla drużyny a nie dla miejsca rozgrywania meczu 4) pod prowokacjami się nie podpisuję. każdy kto mnie zna, wie jakie mam poglądy na ubliżaniu komukolwiek, no może poza niektórymi parami sędziowskimi. Dziękuję za emocjonujący sezon 2013/2014 Z Bogiem/Allahem/Buddą/Krishną - niepotrzebne skreślić
      • eneasz Zgłoś komentarz
        Ludzie, dlaczego Wy sie przejmujecie garstką chamów z podwroclawskiej wsi ? ( Nie mowie o wszystkich, mowa tu o sezonowcach ) 3/4 tych ludzi nawet nie znało pewnie zasad piłki ręcznej , nie
        Czytaj całość
        wspomne już o zawodniczkach .. Prowokacje typowe dla piłki nożnej, okrzyki tak samo. ' Mistrz Mistrz Zagłebie ' ? w ktorym sporcie? hmmm. .. :) Gratulacje dla Montexu, jak równiez i dla Zagłębia - robiły co mogły. Pozdrawiam prawdziwych pasjonatów.
        • lubinianka_1983 Zgłoś komentarz
          Paraceta... pozdrawiam Ciebie również :)Ze srebrnego Lubina. Nie żebym była złośliwa, absolutnie !
          • MONTEX LUBLIN Zgłoś komentarz
            slaSh pozwolisz, że odpowiem Ci jednym jedynym postem - zrobisz z tym co tylko zechcesz. 1. Ilu nas było w Lubinie - ok 75 osób. 50 osób jadących autokarem i ok 25 rodziny/znajomi
            Czytaj całość
            zawodniczek (koszt naszego wyjazdu ok 200zł z noclegiem). Wasz klub przyznał nam 50 biletów, a więc byliśmy w 50% ponad normę. Wy, na pierwsze dwa mecze przyjeżdżacie w 20 osób przy pomocy klubu (koszt 70zł z noclegiem). Z prostej matematyki wynika, że zajmujecie ok 8% pojemności sektora gości. Na decydujący mecz udajecie się w 147 osób co daje wynik ok 45% pojemności sektora. 2. Na meczach decydujących było u nas średnio ok. 3300 osób co w skali miasta faktycznie jest procentem...Ale zważywszy na fakt pojemności hali, czyli ok 4500 tys, to jest to bardzo dobry wynik. Liczba osób w decydującym, piątym meczu (4000 sprzedanych biletów!!!) odzwierciedla wszystko. 3. Jak możesz w ogóle negować lub próbować porównywać Was do nas??? Ilu kibiców z Lubina było na meczu wyjazdowym w rundzie zasadniczej w Lublinie??? (proszę, podaj liczbę) 4. Nagłośnienie - był to super pomysł, dzięki temu cała hala była jednym sektorem kibica. Wszyscy wspólnie dopingowali, doskonale słyszeli prowadzącego. Wiem, może być to wrzodem na dupie, bo u Was to się nie zdarza, a jedyne co mogło nas zagłuszyć to puszczona na maksa muzyka. PS. Nie musisz się trudzić na odpowiedzią. I tak jej nie przeczytam. PS2. Zrozum jedno - MISTRZEM SIĘ JEST, A NIE BYWA!
            • MUZIN Zgłoś komentarz
              Nikt nikogo tutaj nie trzyma na siłę...zawirowania finansowe są wszędzie-szczególnie że piłka ręczna w damskim wykonaniu nie jest tak medialna dla sponsorów jak męska... Mimo
              Czytaj całość
              zawirowań potrafią u nas zbudować zespół mistrzowski...17 tytuł jest nasz!!!Każda zawodniczka marzy o złocie a szansa je zdobyć jest u nas najwieksza... Viva Montex!!!
              • Ronald Zgłoś komentarz
                Gratuluję kolejnego tytułu Mistrza Polski. Mam jednak mieszane uczucia. Klub, w którym są łamane (od lat) podstawowe standardy zasad organizacyjnych (rozliczenia z kontraktów), nie jest
                Czytaj całość
                wzorem i przykładem, a powinien być. Jestem konsekwentnym przeciwnikiem nieuczciwości w relacjach klub- sportowiec, klub - trener, klub - zleceniobiorcy. Apeluję do Związku: Zróbcie z tym porządek!
                • GrzesiekLBN Zgłoś komentarz
                  czy możecie już przestać się wzajemnie obrażać? Tak, przyszło 4k ludzi i Lublin (350k mieszkancow) sie cieszy bo normalnie chodzi 1000 - 1200. I co z tego? tyle przychodzi i juz. Na
                  Czytaj całość
                  Zaglebie chodzi srednio 300 osob, na wyjazdy raczej wcale nie jezdza a teraz przyjechali w ok 80-90 osob - chwala im za to. Czy beda dalej jezdzic w takiej liczbie - sami pokaza to we wrzesniu i jest to tylko ich sprawa. Kurnik Arena!? niczyja to wina że mają taką halę. Już niedługo będzie nowa zresztą. Kto się lepiej bawił? kogo to obchodzi - każdy na swój sposób coś świętował. My Mistrza, Wy srebro. Nie ma co się licytować. Mistrz Mistrz Zaglebie - dla Nich jest Mistrzem. to normalne. My mamy swojego. Ktoś ma głośniki przy młynie - spoko, widać przygotował się na najważniejszy mecz sezonu do sterowania dopingiem. Ktoś ma opłacony wyjazd przez sponsora - super. Oby więcej takich sponorów. Ktoś nie ma: trudno, chwała że jeździ za swoje. Ktoś ma sektorówke z logo klubu i sponosora - ok. cos w tym zlego? Jest już po sezonie skończcie z tymi burakami, szlachtą bo to już jest żenujące. Sezon się skończył, Montex ma 17 tytuł, Zagłebie też kolejny medal MP. Emocje były, liga się wyrównuje ( dochodzi Gdynia, Szczecin, Koszalin). Jest coraz ciekawiej. Dzięki dla wszystkich drużyn i ich kibiców za cały sezon i do zobaczenia w kolejnym!
                  • paracetamol Zgłoś komentarz
                    Lubinianko, aby zakończyć tą nic nie wnoszącą wymianę uwag, przyzam Ci rację. Tak kopacze Zagłębia spadli do PIERWSZEJ ligi. Co w żaden sposób nie zmienia faktu, iż jest to 1 liga
                    Czytaj całość
                    tylko z nazwy. T-Mobile Ekstraklasa jest najwyższą klasą rogrywkową w Polsce. Koniec tematu. Pozdrawiam Ciebie. slash, ty masz chyba jakieś kompleksy. Ja widziałem kibica Zagłębia z megafonem I nie tylko ja, nawet Ci którzy mecz oglądali na Polsacie. Z reszta nawet na stronie waszej halki sportowej jest chyba ten sam koleś :) Podniecasz się po raz nie wiadomo, który procentami którymi żonglujesz na zawołanie. Gdyby w Warszawie na mecz przyszło 17 tyś ludzi (na marginesie nawet nie ma takiej hali) też byś miał polewkę, że to tylko 1% Miasta I prosil o jeszcze? Naprawde cieszę się że w Lubinie będzie wreszcie hala z prawdziwego zdarzenia, gdyż wasza drużyna zasługuje na to aby grać w normalnych warunkach a nie klitce, którą wstyd w pucharach pokazywać. Życzę Ci abyś w nowym sezonie po każdym meczu mógł pisać że 5% Lubina było na meczu. Kibice Montexu z których sie nabijasz potrafili za własne pieniądze w większej grupie niż ta Wasza sponsorowana wczoraj, pojechać na mecz na Węgrzech czy też w Chorwacji. Więc z czym do ludzi...
                    • Mistrz z Lublina Zgłoś komentarz
                      To Wam tylko pozostało - świętować po porażce!!! Mistrz, Mistrz zagłębie Mistrz, mistrz zagłebie ha, ha, ha...co za żenada - nie zapomnijcie odbić w stronę Kurnik Areny pod
                      Czytaj całość
                      Wrocławiem
                      • slaSh Zgłoś komentarz
                        hahahah smieszny jestes :D po pierwsze nikt nam nie placil ale mozna to pisac milion razy a ty i tak swoje...my sektorowki selgrosa nie wyciagamy :D:D zreszta kibice selgrosa na facebooku
                        Czytaj całość
                        zaglebia pisza nawet ze super doping :)) wiec o czym my gadamy?? p.s. musicie mocniejsze glosniki kupic przy klubie kibica :D:D bo cos i tak slabo was bylo slychac hahaha zenada zeby klub kibica spiewal do mikrofonu zeby glosniej bylo....lepiej sie bawilismy po przegranej niz wy po mistrzostwie :D
                        • slaSh Zgłoś komentarz
                          Lublin - 350 tysiecy mieszkancow...a szczyca sie ze 4 tysiace chodzi na jeden mecz w roku...gratuluje 1 procent calego miasta!! po drugie naliczyliscie nas 147...a was ilu bylo w lubinie :D:D:D
                          Czytaj całość
                          pozdro600!!
                          • lubinianka_1983 Zgłoś komentarz
                            Paraceta...nie czepiam się, tylko poprawiam Ciebie. 1 liga to zaplecze ekstraklasy, a 2 liga jeszcze niżej. Zagłębie spadło o jedną klasę rozgrywkową, a nie o dwie !!! Zagłębie
                            Czytaj całość
                            sponsorowane z budżetu państwa ?? - Buahahahahahahahahaha.
                            Zobacz więcej komentarzy (27)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×