Frekwencja w polskich halach odc. 12

Rekordowa frekwencja na trybunach w Kielcach była wydarzeniem minionego weekendu pod względem kibicowskim. Spotkanie pomiędzy Vive a Wisłą Płock obejrzało blisko 4200 fanów szczypiorniaka. W kobiecej ekstraklasie zanotowaliśmy spory wzrost frekwencji na trybunach, a to za sprawą pojedynku SPR-u Asseco BS Lublin z Interferie Zagłębiem Lubin.

12. kolejka ekstraklasy kobiet

SPR - Zagłębie - ok. 1800

Zgoda - Carlos-Astol - ok. 200

Piotrcovia - AZS AWF - ok. 600

Start - Łączpol - ok. 300

Politechnika - Ruch - ok. 500

Słupia - AZS AWFiS - ok. 200

Łączna liczba widzów: ok. 3600

Średnia liczba widzów na spotkanie: ok. 600

Poprzednie kolejki

1. kolejka - ok. 2500 (420)

2. kolejka - ok. 1600 (270)

3. kolejka - ok. 1900 (320)

4. kolejka - ok. 1450 (240)

5. kolejka - ok. 1600 (270)

6. kolejka - ok. 1750 (290)

7. kolejka - ok. 1500 (250)

8. kolejka - ok. 2000 (330)

9. kolejka - ok. 1500 (250)

10. kolejka - ok. 2200 (370)

11. kolejka - ok. 2200 (370)

12. kolejka - ok. 3600 (600)

Suma widzów na spotkaniach żeńskiej ekstraklasy: ok. 23800

Średnia liczba widzów na mecz w sezonie: ok. 330

Klasyfikacja miast

1. Lublin - ok. 4500 (5 śr. 900)

2. Jelenia Góra - ok. 3100 (6 śr. 520)

3. Koszalin - ok. 2500 (5 śr. 500)

4. Gdańsk - ok. 2300 (6 śr. 380)

5. Piotrków Tryb. - ok. 2200 (6 śr. 370)

6. Ruda Śląska - ok. 1650 (7 śr. 235)

7. Lubin - ok. 1600 (6 śr. 270)

8. Gdynia - ok. 1350 (6 śr. 225)

9. Chorzów - ok. 1300 (6 śr. 220)

10. Elbląg - ok. 1200 (6 śr. 200)

11. Słupsk - ok. 1000 (7 śr. 140)

12. Warszawa - ok. 800 (6 śr. 130)

13. kolejka ekstraklasy mężczyzn

MMTS - Stal - ok. 700

AZS AWF - Chrobry - ok. 500

Zagłębie - Miedź - ok. 200

Traveland - AZS AWFiS - ok. 800

Vive - Wisła - ok. 4200

Kiper - Azoty - ok. 1000

Łączna liczba widzów: ok. 7400

Średnia liczba widzów na spotkanie: ok. 1230

Poprzednie kolejki

1. kolejka - ok. 4000 (670)

2. kolejka - ok. 5200 (870)

3. kolejka - ok. 5700 (950)

4. kolejka - ok. 3750 (625)

5. kolejka - ok. 6000 (1000)

6. kolejka - ok. 4000 (670)

7. kolejka - ok. 6600 (1100)

5. kolejka - ok. 3250 (540)

9. kolejka - ok. 8000 (1330)

10. kolejka - ok. 6250 (1040)

11. kolejka - ok. 8500 (1420)

12. kolejka - ok. 6300 (1050)

13. kolejka - ok. 7400 (1230)

Suma widzów na spotkaniach męskiej ekstraklasy: ok. 74950

Średnia liczba widzów na mecz w sezonie: ok. 960

Klasyfikacja miast

1. Kielce - ok. 18700 (7 śr. 2670)

2. Mielec - ok. 10500 (6 śr. 1750)

3. Głogów - ok. 8400 (6 śr. 1400)

4. Olsztyn - ok. 7500 (7 śr. 1070)

5. Piotrków Tryb. - ok. 5500 (7 śr. 785)

6. Gorzów Wlkp. - ok. 4750 (7 śr. 680)

7. Płock - ok. 4250 (6 śr. 710)

8. Kwidzyn - ok. 3950 (7 śr. 565)

9. Legnica - ok. 3750 (6 śr. 625)

10. Lubin - ok. 3350 (7 śr. 480)

11. Puławy - ok. 3100 (6 śr. 520)

12. Gdańsk - ok. 1200 (6 śr. 200)

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.