Rekordowo niska frekwencja w PGNiG Superlidze

Słabo pod względem frekwencji na trybunach wypadła 6. kolejka PGNiG Superligi Mężczyzn. Spotkania rozegrane w miniony weekend nie przyciągnęły na trybuny zbyt wielu widzów.

W tym artykule dowiesz się o:

Spotkania 6. kolejki PGNiG Superligi obserwowało średnio 1010 widzów, co jest najsłabszym wynikiem w tym sezonie. Nie wszystkie hale świeciły pustkami, mecze w Puławach i Zabrzu obejrzał komplet kibiców, lecz ośrodki te nie mogą pochwalić się zbyt okazałymi obiektami. Najmniej kibiców obejrzało mecz we Wrocławiu, zaledwie 250 osób. Najwyższą frekwencją może natomiast pochwalić się Płock.

6. kolejka
Górnik Zabrze - Vive Tauron Kielce - ok. 1000
MMTS Kwidzyn - Pogoń Szczecin - ok. 1100
KPR RC Legionowo - KS SPR Chrobry Głogów - ok. 750
Azoty-Puławy - Gwardia Opole - ok. 700
WKS Śląsk Wrocław - MKS Zagłębie Lubin - ok. 250
Orlen Wisła Płock - PGE Stal Mielec - ok. 2250

Łączna liczba widzów: ok. 6050
Średnia liczba widzów na spotkanie: ok. 1010

Poprzednie kolejki
1. kolejka - ok. 7900 (1315)
2. kolejka - ok. 7450 (1065)
3. kolejka - ok. 8850 (1475)
4. kolejka - ok. ()
5. kolejka - ok. 9800 (1635)
6. kolejka - ok. 6050 (1010)

Klasyfikacja miast
1. Płock - ok. 11750 (4 śr. 2940)
2. Mielec - ok. 5300 (4 śr. 1325)
3. Szczecin - ok. 3650 (2 śr. 1825)
4. Opole - ok. 2900 (3 śr. 965)
5. Kielce - ok. 2700 (1 śr. 2700)
6. Głogów - ok. 2600 (2 śr. 1300)
7. Lubin - ok. 2250 (2 śr. 1125)
8. Kwidzyn - ok. 2100 (2 śr. 1050)
9. Puławy - ok. 2100 (3 śr. 700)
10. Legionowo - ok. 2000 (2 śr. 1000)
11. Zabrze - ok. 1700 (2 śr. 850)
12. Wrocław - ok. 850 (3 śr. 285)

Suma widzów na spotkaniach Superligi mężczyzn: ok. 31200
Średnia liczba widzów na mecz w sezonie: ok. 1040

Komentarze (3)
avatar
Maxi-102
6.10.2015
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Najwięcej kibiców na meczu było w Płocku a zamieszcza się zdjęcie z kibicami Vive...brak słów....widać "obiektywizm"...piszącego.... 
RibeiroUL
6.10.2015
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Najbardziej boli frekwencja we Wrocławiu. Grają gdzieś na jakichś g... halach, zamiast załatwić sobie Orbitę. Poza tym marketing i reklama w tym klubie leżą i kwiczą... Klub z takimi sukcesami Czytaj całość