W siedzibie ZPRP umowę przedłużającą dotychczasową współpracę podpisali Janusz Kowalski - wiceprezes zarządu PGNiG SA oraz Andrzej Kraśnicki - prezes zarządu ZPRP. Towarzyszyli im trener reprezentacji Polski mężczyzn Tałant Dujszebajew i Kamil Syprzak, obrotowy kadry. Spółka pozostanie sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej do 2020 roku.
To najważniejsza umowa sponsoringowa PGNiG SA. W tym roku zarząd spółki podjął decyzję, aby w obszarze sponsoringu skupić się wyłącznie na piłce ręcznej. Czteroletni okres umowy podyktowany jest cyklem olimpijskim.
PGNiG SA chce także wspomóc ZPRP w pozyskaniu kolejnych sponsorów, którzy przyczynią się do rozwoju piłki ręcznej w Polsce. Spółka przygotowała strategię działań komunikacyjnych, które mają na celu popularyzację tej dyscypliny sportu w Polsce. Niektóre z rozwiązań PGNiG z powodzeniem wprowadziło, promując Superligę - profesjonalne rozgrywki piłki ręcznej.
- Rozpoczęcie profesjonalizacji PGNiG Superligi jest tylko pierwszym etapem w rozwoju piłki ręcznej w Polsce. Równie ważna jest popularyzacja dyscypliny, zachęcanie do gry i dotarcie do kibiców - powiedział Janusz Kowalki, wiceprezes zarządu PGNiG SA.
ZOBACZ WIDEO Ewa Brodnicka wspomina, jak poskromiła pijanego adoratora
- Planujemy stworzenie "Brygady Ręcznej". To będzie stała ekipa obecna przy drużynie narodowej. Dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych będziemy mogli przekazywać kibicom informacje z pierwszej ręki. Będziemy blisko zawodników na treningach, w trakcie gry, w przerwach, po meczu. Chcemy przekazywać kibicom informacje, których szukają i podawać je w atrakcyjnej formie - dodał.
- Jestem niezwykle wdzięczny Polskiemu Górnictwu Naftowemu za zaangażowanie i bardzo dobrą współpracę. Jesteśmy zaszczyceni, że jedna z największych, strategicznych firm w kraju angażuje się w sposób odpowiedzialny w rozwój polskiego sportu i wspiera polską piłkę ręczną. Jestem przekonany, że ta współpraca przynosi i nadal będzie przynosić wymierne korzyści obu stronom. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, aby nasz strategiczny partner czerpał z niej jak największe korzyści marketingowe i wizerunkowe. Jestem przekonany, że całe środowisko piłki ręcznej: zawodnicy i zawodniczki, sztaby szkoleniowe i przedstawiciele Związku Piłki Ręcznej w Polsce zrobią wszystko, by osiągnąć wymarzone przez nas sukcesy sportowe. Priorytetem są dla nas Igrzyska Olimpijskie w Tokio w 2020 roku – podkreślił Andrzej Kraśnicki, prezes zarządu.
PGNiG SA jest sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej od 2010 roku. Sponsoruje seniorskie i juniorskie reprezentacje Polski zarówno damskie, jak i męskie. Spółka zaangażowała się także w sponsoring piłki ręcznej plażowej. Jest tytularnym sponsorem PGNiG Superligi.
Hity ligi włoskiej w Eleven: Inter - Lazio w środę o 20:40 oraz Fiorentina – Napoli w czwartek, również o 20:40! Oglądaj NA ŻYWO na elevensports.pl lub u takich operatorów jak nc+, Cyfrowy Polsat, UPC, Vectra, Toya czy Netia.
Chyba tylko przymusowe reklamy na koszulkach i bandach reklamowych.
Tak więc pisanie o ogólnym sponsoringu i rozwoju dyscypliny jest mylące Czytaj całość