Frekwencja w polskich halach: hitowe mecze przyciągają kibiców

WP SportoweFakty / Na zdjęciu: kibice z Kielc
WP SportoweFakty / Na zdjęciu: kibice z Kielc

W ostatnich tygodniach zarówno w PGNiG Superlidze kobiet, jak i mężczyzn rozegrano hitowe spotkania. Kibice nie zawiedli i w Lubinie i w Kielcach. Starcie PGE VIVE z Orlenem Wisłą zobaczyło 4 100 widzów.

Po ostatnich spotkaniach PGNiG Superligi Kobiet, najwyższą frekwencją sezonu 2019/20 jest 2 400 widzów. Tylu fanów obejrzało starcie Metraco Zagłębia Lubin z MKS-em Perłą Lubin. Jak widać ligowe klasyki wciąż są prawdziwym magnesem dla kibiców. W najwyższej klasie rozgrywkowej średnia frekwencja aktualnie wynosi 717 fanów na mecz. Prym wiodą właśnie ekipy z Lubina i z Lublina.

Metraco Zagłębie zdobyło Kobierzyce. Zobacz więcej!

14. Seria PGNiG Superligi Kobiet:
MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski - KPR Ruch Chorzów - 270
Młyny Stoisław Koszalin - EKS Start Elbląg - 950
Metraco Zagłębie Lubin - MKS Perła Lublin - 2 400
KPR Gminy Kobierzyce - Eurobud JKS Jarosław - 450

15. Seria PGNiG Superligi Kobiet:
Młyny Stoisław Koszalin - MKS Perła Lublin - 1 200
Metraco Zagłębie Lubin - Eurobud JKS Jarosław - 1 700
KPR Ruch Chorzów - EKS Start Elbląg - 211
KPR Gminy Kobierzyce - MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski - 550

16. Seria PGNiG Superligi Kobiet:
MKS Perła Lublin - KPR Ruch Chorzów - 1 030
MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski - EKS Start Elbląg - 279
Eurobud JKS Jarosław - Młyny Stoisław Koszalin - 550
KPR Gminy Kobierzyce - Metraco Zagłębie Lubin - 600

KlubŚrednio widzówMeczeŁącznie widzów
Metraco Zagłębie Lubin 1 424 8 11 393
MKS Perła Lublin 1 197 8 9 580
Młyny Stoisław Koszalin 962 8 7 700
Eurobud JKS Jarosław 747 8 5 980
KPR Gminy Kobierzyce 523 9 4 710
Start Elbląg 383 7 2 679
MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski 244 8 1 954
KPR Ruch Chorzów 235 8 1 883

Łącznie na trybunach PGNiG Superligi kobiet w sezonie 2019/20: 45 889 widzów (64 mecze).

Średnio mecz na trybunach PGNiG Superligi kobiet w sezonie 2019/20 obejrzało: 717 widzów.

Mecze z najwyższą frekwencją PGNiG Superligi kobiet w sezonie 2019/20:

KolejkaMeczFrekwencja
14. Metraco Zagłębie Lubin - MKS Perła Lublin 2 400
7. MKS Perła Lublin - Metraco Zagłębie Lubin 2 000
15. Metraco Zagłębie Lubin - Eurobud JKS Jarosław 1 700
4. Metraco Zagłębie Lubin - Piłka Ręczna Koszalin 1 622
1. MKS Perła Lublin - Piłka Ręczna Koszalin 1 400
12. Metraco Zagłębie Lubin - KPR Ruch Chorzów 1 270
8. Młyny Stoisław Koszalin - MKS Perła Lublin 1 200
9. MKS Perła Lublin - KPR Ruch Chorzów 1 200
3. Metraco Zagłębie Lubin - MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski 1 200
15. Młyny Stoisław Koszalin - MKS Perła Lublin 1 200

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
1. 3 119 779 1 400 MKS Perła Lublin - Piłka Ręczna Koszalin
2. 1 678 419 750 Eurobud JKS Jarosław - Piłka Ręczna Koszalin
3. 2 770 692 1 200 Metraco Zagłębie Lubin - MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski
4. 3 262 815 1 622 Metraco Zagłębie Lubin - Piłka Ręczna Koszalin
5. 2 422 605 1 000 MKS Perła Lublin - Eurobud JKS Jarosław
6. 2 350 587 1 100 Metraco Zagłębie Lubin - Start Elbląg
7. 3 269 817 2 000 MKS Perła Lublin - Metraco Zagłębie Lubin
8. 2 665 666 1 200 Młyny Stoisław Koszalin - MKS Perła Lublin
9. 3 699 925 1 200 MKS Perła Lublin - KPR Ruch Chorzów
10. 2 580 645 1 000 MKS Perła Lublin - Start Elbląg
11. 2 621 655 950 Młyny Stoisław Koszalin - Metraco Zagłębie Lubin
12. 2 810 702 1 270 Metraco Zagłębie Lubin - KPR Ruch Chorzów
13. 2 454 613 1 100 MKS Perła Lublin - KPR Gminy Kobierzyce
14. 4 070 1 017 2 400 Metraco Zagłębie Lubin - MKS Perła Lublin
15. 3 661 915 1 700 Metraco Zagłębie Lubin - Eurobud JKS Jarosław
16. 2 459 614 1 030 MKS Perła Lublin - KPR Ruch Chorzów

[nextpage]Niemal komplet publiczności zobaczył mecz PGE VIVE Kielce - Orlen Wisła Płock w ramach 20. Serii PGNiG Superligi Mężczyzn. 4 100 widzów na tym spotkaniu, to drugi wynik w tym sezonie - w pierwszej rundzie na mecz w Płocku przyszło 100 osób więcej. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyło się też starcie w Tarnowie, gdzie Grupa Azoty podejmowała mistrzów z Kielc. Nowa hala w Małopolsce daje szanse na wysoką frekwencję.

Zobacz siódemkę 20. kolejki!

18. Seria PGNiG Superligi Mężczyzn:
NMC Górnik Zabrze - Orlen Wisła Płock - 950
KS Azoty Puławy - Chrobry Głogów - 750
Grupa Azoty Tarnów - PGE VIVE Kielce - 3 500
Sandra Spa Pogoń Szczecin - Torus Wybrzeże Gdańsk - 400
SPR Stal Mielec - MMTS Kwidzyn - 250
Piotrkowianin Piotrków Trybunalski - Zagłębie Lubin - 650
KPR Gwardia Opole - Energa MKS Kalisz - 1 600

19. Seria PGNiG Superligi Mężczyzn:
Orlen Wisła Płock - KPR Gwardia Opole - 1 200
MMTS Kwidzyn - Sandra Spa Pogoń Szczecin - 850
Torus Wybrzeże Gdańsk - NMC Górnik Zabrze - 700
Energa MKS Kalisz - PGE VIVE Kielce - 2 198
Zagłębie Lubin - SPR Stal Mielec - 1 000
Chrobry Głogów - Piotrkowianin Piotrków Trybunalski - 1 300
Grupa Azoty Tarnów - KS Azoty Puławy - 1 500

20. Seria PGNiG Superligi Mężczyzn:
PGE VIVE Kielce - Orlen Wisła Płock - 4 100
KPR Gwardia Opole - Torus Wybrzeże Gdańsk - 1 500
NMC Górnik Zabrze - MMTS Kwidzyn - 700
Sandra Spa Pogoń Szczecin - Zagłębie Lubin - 600
SPR Stal Mielec - Chrobry Głogów - 270
Piotrkowianin Piotrków Trybunalski - KS Azoty Puławy - 650
Grupa Azoty Tarnów - Energa MKS Kalisz - 1 000

KlubŚrednio widzówMeczeŁącznie widzów
PGE Vive Kielce 2 216 10 22 160
Energa MKS Kalisz 1 770 10 17 698
KPR Gwardia Opole 1 450 10 14 500
Orlen Wisła Płock 1 434 11 15 780
Grupa Azoty Tarnów 1 256 10 12 560
Zagłębie Lubin 1 092 10 10 925
Chrobry Głogów 1 055 9 9 500
Torus Wybrzeże Gdańsk 864 10 8 645
MMTS Kwidzyn 797 10 7 970
NMC Górnik Zabrze 740 9 6 666
KS Azoty Puławy 718 11 7 900
Piotrkowianin Piotrków Trybunalski 612 10 6 120
Sandra Spa Pogoń Szczecin 565 10 5 650
SPR Stal Mielec 250 10 2 500

Łącznie na trybunach PGNiG Superligi w sezonie 2019/20: 147 817 widzów (160 meczów).

Średnio mecz na trybunach PGNiG Superligi w sezonie 2019/20 obejrzało: 924 widzów.

Mecze z najwyższą frekwencją PGNiG Superligi w sezonie 2019/20

SeriaMeczFrekwencja
7. Orlen Wisła Płock - PGE VIVE Kielce 4 200
20. PGE VIVE Kielce - Orlen Wisła Płock 4 100
18. Grupa Azoty Tarnów - PGE VIVE Kielce 3 500
14. Grupa Azoty Tarnów - NMC Górnik Zabrze 3 000
17. PGE VIVE Kielce - KPR Gwardia Opole 2 800
12. PGE VIVE Kielce - KS Azoty Puławy 2 780
1. PGE VIVE Kielce - SPR Stal Mielec 2 500
6. PGE VIVE Kielce - Energa MKS Kalisz 2 250
10. Energa MKS Kalisz - MMTS Kwidzyn 2 100
12. Energa MKS Kalisz - Chrobry Głogów 2 100

Frekwencja według Serii:

SeriaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
1. 8 320 1 189 2 500 PGE VIVE Kielce - SPR Stal Mielec
2. 4 810 687 1 200 Sandra Spa Pogoń Szczecin - PGE VIVE Kielce
3. 9 484 1 354 2 080 PGE VIVE Kielce - NMC Górnik Zabrze
4. 5 306 758 1 900 Gwardia Opole - PGE VIVE Kielce
5. 8 405 1 201 1 800 Orlen Wisła Płock - NMC Górnik Zabrze
6. 6 800 971 2 250 PGE VIVE Kielce - Energa MKS Kalisz
7. 9 954 1 422 4 200 Orlen Wisła Płock - PGE VIVE Kielce
8. 6 040 863 1 700 Energa MKS Kalisz - Orlen Wisła Płock
9. 7 378 1 054 1 958 Zagłębie Lubin - Gwardia Opole
10. 7 570 1 081 2 100 Energa MKS Kalisz - MMTS Kwidzyn
11. 5 699 814 1 300 Chrobry Głogów - PGE VIVE Kielce
12. 9 170 1 310 2 780 PGE VIVE Kielce - KS Azoty Puławy
13. 4 610 659 1 000 Orlen Wisła Płock - Chrobry Głogów
14. 5 523 789 3 000 Grupa Azoty Tarnów - NMC Górnik Zabrze
15. 8 270 1 181 1 900 Energa MKS Kalisz - SPR Stal Mielec
16. 5 890 841 1 500 Grupa Azoty Tarnów - KPR Gwardia Opole
17. 8 920 1 274 2 800 PGE VIVE Kielce - KPR Gwardia Opole
18. 8 100 1 012 3 500 Grupa Azoty Tarnów - PGE VIVE Kielce
19. 8 748 1 093 2 198 Energa MKS Kalisz - PGE VIVE Kielce
20. 8 820 1 102 4 100 PGE VIVE Kielce - Orlen Wisła Płock

ZOBACZ WIDEO: Miliony w błoto?! Szejkowie chyba nie wiedzieli, co robią

Komentarze (2)
avatar
Montana
10.02.2020
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Zagłębie podało że w meczu z nami było 2400,gdzie nawet miejscowi kibice pisali że było max 1800 osób. Cóż rzetelność po lubińsku nie zna granic,zresztą podobnie jak w przypadku transmisji int Czytaj całość
Mistrz z Lublina
10.02.2020
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.