- Od lat współpracuję ze sportowcami, dostarczając najlepsze rozwiązania, które wspierają ich w osiąganiu pełnego potencjału. Suplementy mają bezpośrednie przełożenie nie tylko na wyniki sportowe, ale także na zdrowie. Niestety, mimo szumnych sloganów, nie wszystkie są warte zaufania ze względu na skład, czystość antydopingową czy przyswajalność składników. Jakość naszych produktów jest potwierdzona przez niezależne laboratoria. Suplementy posiadają trudną do zdobycia certyfikację Informed Sport - mówi Bartosz Weron, twórca Weron.pl, który jest oficjalnym dystrybutorem marki Namedsport w Polsce.
- Dotychczas Namesport był kojarzony głównie z kolarstwem zawodowym. Mam jednak nadzieję, że wraz z podpisaniem umowy współpracy z Superligą, marka zostanie poznana przez szerszą publikę. Liczę, że ta współpraca przyczyni się do budowania świadomości z zakresu suplementacji, szczególnie wśród osób aktywnych i kochających sport. Jestem pewien, że dzięki tej współpracy kluby otrzymają zaufanego partnera, a sportowcy osiągną jeszcze lepsze rezultaty - kontynuuje Bartosz Weron.
Na mocy zawartej umowy, marka Namedsport będzie eksponowana podczas wszystkich spotkań Superligi i Superligi Kobiet rozgrywanych w sezonie 2021/2022 oraz 2022/2023. Promocja nowego partnera obejmuje m.in. reklamy na bandach wideo, w mediach digitalowych obu lig i klubów oraz podczas transmisji meczów na antenie TVP Sport. Namedsport będzie również Partnerem wyboru najlepszych zawodników każdego meczu PGNiG Superligi. W porozumieniu z fizjoterapeutami każdego z klubów, nowy partner przygotuje także indywidualny program suplementacji dla sportowców oraz przeprowadzi szkolenia żywieniowe.
- Współpraca z Namedsport stanowi kontynuację misji Superligi w ramach edukacji żywieniowej sportowców. Dwa lata temu, wspólnie z POLADA, Polską Agencją Antydopingową, zainicjowaliśmy kampanię informacyjno-edukacyjną pod nazwą „GRAMY FAIR’’. Jej celem było propagowanie uczciwości i czystości w sporcie. Kolejnym krokiem jest bezpośrednia współpraca z klubami w zakresie świadomej i profesjonalnej suplementacji oraz żywienia z Partnerem, który gwarantuje absolutnie najwyższą jakość i czystość swoich produktów. Ogromnie się cieszę, że po długich negocjacjach, zawieramy kolejny kontrakt sponsoringowy, który prócz tradycyjnych metod promocji, zawiera również szereg elementów pozwalających osiągnąć liczne cele biznesowe nowego partnera - mówi Piotr Należyty, Prezes Zarządu Superligi sp. z.o.o..
Namedsport to włoska marka specjalizująca się w produkcji profesjonalnych odżywek i suplementów dla sportowców. Wyróżnikiem marki są naturalne składniki oraz starannie opracowane formuły, których działanie zostało potwierdzone badaniami naukowymi. Każda partia produktów jest badana przez niezależne laboratoria pod kątem czystości składników. Namedsport jest oficjalnym partnerem m.in. prestiżowych zawodów kolarskich Tour The France.
ZOBACZ:
Brazylijczyk znalazł nowy klub
Dobry start polskich juniorów w ME
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: "Strach się bać!". Żona Burneiki pójdzie w jego ślady?!