Marketingowe przeboje tygodnia: Mistrzowie kończą po mistrzowsku

Zakończyły się już rozgrywki PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet, ale to nie oznacza, że siatkarskie kluby zaczęły już wakacje i przestały się promować. I bardzo dobrze!

Michał Kaczmarczyk
Michał Kaczmarczyk
Nikołaj Penczew i Grzegorz Łomacz WP SportoweFakty / Paweł Piotrowski / Na zdjęciu: Nikołaj Penczew i Grzegorz Łomacz

Na początek zajrzyjmy na kanał Chemika Police, który przygotował nie tylko podsumowanie zwycięskiej kampanii o złoto Ligi Siatkówki Kobiet, ale i rozmowę z kończącą sportową karierę Katarzyną Gajgał-Anioł. Wywiady z "Miśką" to prawie samograj!

ZAKSA Kędzierzyn-Koźle zadbała o to, by zapełnić swoją halę na finałowe spotkanie ze PGE Skrą Bełchatów. Specjalny bus z siatkarzami klubu jeździł po mieście, by promować najważniejszy mecz sezonu, a zawodnicy rozdawali mieszkańcom Kędzierzyna-Koźla bilety.

Trudno bronić się przed uśmiechem, patrząc na materiały bełchatowskiej Skry nagrane tuż po drugim zwycięskim meczu finałowym PlusLigi. Jest w nich szalenie dużo pozytywnej energii, czystej radości i luzu, który świetnie się ogląda.

Nie zapominamy o Treflu Gdańsk, który zakończył rywalizację w tym sezonie PlusLigi na trzecim miejscu. O ich świetnej akcji z częstowaniem kibiców lemoniadą z melisą pisaliśmy tutaj.

Siatkarki ŁKS-u Commercecon Łódź spotkały się ze swoimi kibicami w centrum handlowym Sukcesja. Trudno się dziwić temu, jak licznie stawili się fani łodzianek, wyraźnie widać, że powstała moda na wspieranie "Łódzkich Wiewiór".

Na koniec na chwilę wylatujemy z Polski, by zajrzeć, jak CEV promowało turniej finałowy Ligi Mistrzyń w Bukareszcie. Trzeba przyznać, że meczowe migawki, wywiady i materiały okołosportowe z tej imprezy stały na naprawdę europejskim poziomie.

ZOBACZ WIDEO Zobacz, jak Vital Heynen ogłaszał kadrę na Ligę Narodów. Mówił tylko po polsku
Czy siatkarskie kluby w Polsce poprawiły swój marketing?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×