Marketingowa lista przebojów. To oni dają dobry przykład
Kluby w Lidze Siatkówki Kobiet i PlusLidze nie do końca dobrze wykorzystują swój potencjał marketingowy. Ale są tacy, którzy robią to naprawdę dobrze. Dołożyliśmy do tego świetne praktyki z Europy i tak powstała marketingowa lista przebojów.
Tylko najlepsze przykłady
Marketing w niektórych klubach siatkarskich zdaje się być tematem tabu. Czasami ze względu na to, że kosztuje, a czasami ze względu na niewiedzę.
Kluby są produktami, które wymagają promocji, jeżeli prezesi o to nie zadbają, to przede wszystkim nie wykorzystają potencjału, który mają w rękach, ale i nie pomogą sami sobie. Kluby muszą otwierać się nie tylko na kibiców, ale i na media.
Sponsorów łatwiej przekonać do produktu, który jest atrakcyjny. I tu wszystko się zazębia.
Postanowiliśmy więc pokazać kluby, które doskonale wiedzą, jak to wszystko funkcjonuje. Dodatkowo co tydzień będziemy prezentować pojedyncze inicjatywy warte uwagi, tak zwane dobre praktyki.
Na kolejnych slajdach znajdują się wyróżnione kluby, uszeregowane w kolejności od bardzo dobrego do znakomitego.
-
p_ Zgłoś komentarzistniał oby niedługo ten sztuczny twór padł szczególnie jeśli ma takich "fachowców" działaczy