Wielkie zmiany w Turnieju Czterech Skoczni

Getty Images / Adam Pretty / Na zdjęciu: Kamil Stoch ze Złotym Orłem, nagrodą za zwycięstwo w Turnieju Czterech Skoczni
Getty Images / Adam Pretty / Na zdjęciu: Kamil Stoch ze Złotym Orłem, nagrodą za zwycięstwo w Turnieju Czterech Skoczni

Czas na 70. edycję Turnieju Czterech Skoczni. Organizatorzy pieczołowicie szykują się do tego wydarzenia. Są przygotowane różne niespodzianki - m.in. całkowity rebranding turnieju.

W tym artykule dowiesz się o:

"Jest świeższy i bardziej nowoczesny niż kiedykolwiek" - tak zmiany w rebrandingu Turnieju Czterech Skoczni opisuje serwis vierschanzentournee.com.

Najważniejsza impreza z cyklu sportów zimowych będzie miała zupełnie nową tożsamość marki, która została opracowana przez jej partnera marketingowego Infront Austria.

Na nowo zdefiniowano nie tylko logo turnieju, ale także wszystkie środki komunikacji i scenografię w czterech miejscach w Oberstdorfie, Garmisch-Partenkirchen, Innsbrucku i Bischofshofen.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: siatkarze grają nie tylko w Europie! Co za akcja

- Dzięki nowemu projektowi korporacyjnemu po raz kolejny podkreślamy nasze aspiracje do bycia liderem w sportach zimowych i wzmacniania marki Turnieju Czterech Skoczni - mówi prezydent Peter Kruijer z Oberstdorfu.

Nowe logo w TCS
Nowe logo w TCS

Dotychczasowe barwne kolory lokalne nie będą już używane, zastępuje je jednolity niebieski, który oznacza siłę, ale także sporty zimowe.

- Zespół ds. marki i grafiki w Infront Austria osiągnął dzięki rebrandingowi coś naprawdę wspaniałego. Jesteśmy dumni, że w 70. rocznicę Turnieju Czterech Skoczni możemy wejść z nowym, nowoczesnym wyglądem - kontynuuje Kruijer.

Poprzednie logo zostało też zaprojektowane przez Infront Austria jako partnera marketingowego Turnieju Czterech Skoczni i znacząco ukształtowało wygląd imprezy od sezonu skoków narciarskich 2011/12.

Paparazzi czaili się podczas wesela Karoliny Małysz. Efekt? Bezcenny!
Adam Małysz wręcz wychodził z siebie. Wszystko przez żonę

Źródło artykułu: