"Jest świeższy i bardziej nowoczesny niż kiedykolwiek" - tak zmiany w rebrandingu Turnieju Czterech Skoczni opisuje serwis vierschanzentournee.com.
Najważniejsza impreza z cyklu sportów zimowych będzie miała zupełnie nową tożsamość marki, która została opracowana przez jej partnera marketingowego Infront Austria.
Na nowo zdefiniowano nie tylko logo turnieju, ale także wszystkie środki komunikacji i scenografię w czterech miejscach w Oberstdorfie, Garmisch-Partenkirchen, Innsbrucku i Bischofshofen.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: siatkarze grają nie tylko w Europie! Co za akcja
- Dzięki nowemu projektowi korporacyjnemu po raz kolejny podkreślamy nasze aspiracje do bycia liderem w sportach zimowych i wzmacniania marki Turnieju Czterech Skoczni - mówi prezydent Peter Kruijer z Oberstdorfu.
Dotychczasowe barwne kolory lokalne nie będą już używane, zastępuje je jednolity niebieski, który oznacza siłę, ale także sporty zimowe.
- Zespół ds. marki i grafiki w Infront Austria osiągnął dzięki rebrandingowi coś naprawdę wspaniałego. Jesteśmy dumni, że w 70. rocznicę Turnieju Czterech Skoczni możemy wejść z nowym, nowoczesnym wyglądem - kontynuuje Kruijer.
Poprzednie logo zostało też zaprojektowane przez Infront Austria jako partnera marketingowego Turnieju Czterech Skoczni i znacząco ukształtowało wygląd imprezy od sezonu skoków narciarskich 2011/12.
Paparazzi czaili się podczas wesela Karoliny Małysz. Efekt? Bezcenny!
Adam Małysz wręcz wychodził z siebie. Wszystko przez żonę