Od wielu lat Anna Lewandowska angażuje się nie tylko w rozwój własnego biznesu, ale także działa na rynku reklamowym. W swojej karierze była twarzą wielu marek, a eksperci uważają, że zatrudnienie jej w reklamie daje firmie niebagatelne korzyści.
To wiąże się także z wynagrodzeniem za udział w kampanii. Jak wyliczył "Super Express" tylko przed świętami Bożego Narodzenia Lewandowska w ten sposób zarobiła pół miliona złotych. Tyle samo - według wyliczeń tabloidu - zainkasowały aktorki Małgorzata Socha i Julia Wieniawa.
Lewandowska często bierze udział w reklamach. Żona Roberta Lewandowskiego jest jedną z najpopularniejszych kobiet w Polsce, co przekłada się na zainteresowanie ze strony reklamodawców.
Przypomnijmy, że Lewandowska to popularna trenerka, która za pośrednictwem swojej aplikacji motywuje do treningów setki tysięcy ludzi na całym świecie. Ma także markę naturalnych kosmetyków czy swój dietetyczny catering.
Czytaj także:
Cezary Kulesza: Zachowanie Sousy to przejaw braku szacunku. Nie będziemy bierni!
Roger Guerreiro: Sousa zderzy się z nową rzeczywistością
ZOBACZ WIDEO: 17-latek stracił rękę. To, co zrobił, zszokowało cały świat