Widać gołym okiem. Duża zmiana w meczu Świątek

Getty Images / Clive Brunskill / Adam Romer/X / Iga Świątek / trybuny podczas meczu Świątek - Gauff
Getty Images / Clive Brunskill / Adam Romer/X / Iga Świątek / trybuny podczas meczu Świątek - Gauff

Ostatnie spotkania Igi Świątek na Roland Garros nie cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zmieniło się to przy okazji półfinałowego spotkania z Coco Gauff. Trybuny w końcu nie świeciły pustkami.

W czwartek (6 czerwca) rozpoczęła się rywalizacja w ramach półfinałów Roland Garros. W pierwszej parze doszło do starcia Igi Świątek z Coco Gauff. Nauczeni wydarzeniami z przeszłości mogliśmy mieć obawy odnośnie do frekwencji na tym meczu.

Tym razem trybuny na korcie Philippe'a Chatriera były wypełnione w większości. Doskonałe było to widać w przekazie telewizyjnym. Uwagę na to zwrócił także Lech Sidor, komentator Eurosportu.

- No i dobry obrazek. Kort prawie wypełniony na full. Jeszcze widzowie będą dochodzić. W poprzednich rundach niestety sytuacja z frekwencją była nie najlepsza - powiedział na wstępie transmisji Sidor.

ZOBACZ WIDEO: Skrytykowała sesję zdjęciową Agnieszki Radwańskiej. "Dużo wtedy płakałam"

Z każdą kolejną minutą widzów znacznie przybywało. - Inaczej ogląda się mecze, gdy trybuny są wypełnione po brzegi - mówił komentator Eurosportu, gdy obie tenisistki rywalizowały w drugim gemie.

Uwagę na to zwrócił także Adam Romer, redaktor naczelny "Tenisklub", który zjawił się na trybunach obiektu. "Teraz chyba nie ma co na frekwencję narzekać?" - napisał w mediach społecznościowych.

Przypomnijmy, że wcześniejsze mecze Świątek na Roland Garros nie cieszyły się dużym zainteresowaniem kibiców (czytaj m.in. TUTAJ). Puste trybuny straszyły na każdym spotkaniu polskiej zawodniczki.

Takie obrazki mogły dziwić. Zwłaszcza że mowa o najlepszej tenisistce, liderce rankingu WTA. W końcu jednak można przyznać, że frekwencja dopisała.

Zobacz także:
Świetne zwycięstwo. Polak zagra o finał Rolanda Garrosa

Komentarze (5)
avatar
fannovaka
6.06.2024
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
To ze sporo ludzi przyszlo obejrzec polfinal Igi i Coco to nie znaczy ze jutro tez przyjda zeby obejrzec final Igi i Paolini 
avatar
Kacper brak
6.06.2024
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Jak mecze były w południe, w dniu roboczym i we wstępnej fazie to jak nie było na tym stadionie 10 tys. ludzi to widać pustki. Przy meczu z Naomi również było dużo kibiców - bo było popołudnie Czytaj całość
avatar
Slavomir.11
6.06.2024
Zgłoś do moderacji
17
16
Odpowiedz
Oni byli tam dla Coco nie dla naszej nudziarzy 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.