24-letni Nadal, mistrz trzech tegorocznych turniejów wielkoszlemowych, pojawi się od lutego na billboardach kolekcji wiosna-lato 2011, w liniach Emporio Armani Underwear (czyli bielizny, którą reklamowali poprzednio Beckhamowie i Ronaldo) oraz Armani Jeans.
Giorgio Armani, jeden z najsłynniejszych stylistów naszych czasów, pracuje regularnie ze sportowcami od 1996 roku, kiedy jego jeansy reklamował David James. Potem był cały szereg piłkarzy: Andrij Szewczenko, Luis Figo, Christian Vieri, Fabio Cannavaro, Thierry Henry, także pływak Filippo Magnini.
Informujący w piątek o porozumieniu Armani - Nadal dziennik "La Gazzetta dello Sport" cytuje słowa tenisisty, które wypowiedział w wieku 17 lat: - Jestem żałosny robiąc zakupy. Na szczęście trochę lepiej idzie mi na korcie.
Nadal będzie promował ubrania, ale praktycznie robi to już od dawna na korcie. Jest twarzą Nike, a jego bezramienniki i spodnie zakrywające kolana wyznaczyły trend w modzie tenisowej.