"Pitgang będzie uzupełnieniem naszej oferty" - podkreśla Maciej Merchel, członek zarządu MPP Trade. - "Do tej pory głównie skupiliśmy się na naszych czołowych markach, które pokochali zarówno zawodnicy, jak i amatorzy. Teraz otwieramy się także na pasjonatów ekstremalnej jazdy, którzy niekoniecznie chcą próbować sił w motorsporcie, ale wolny czas chcą spędzać na dwóch kółkach. Pitgang spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem odbiorców w naszym kraju, dlatego z chęcią podejmujemy się wprowadzenia tych minimotocykli do szerokiej dystrybucji."
Pitgang to niepokorna marka minimotocykli. Wszyscy fani małych dwóch kółek kojarzą charakterystyczną czaszkę będącą znakiem rozpoznawczym “gangusów”. Solidna rama, duże koła, nowoczesny design. Tak w skrócie można określić ten budżetowy pojazd.
"Bardzo dobrze znamy polski rynek i wiemy, że klient jest wymagający. Nawet w sektorze tańszych minimotocykli potrzebna jest marka, która nie zawiedzie odbiorców, dostarczy mnóstwa niesamowitych wrażeń, będąc jednocześnie solidną alternatywą dla droższych produktów. Dostrzegliśmy potencjał w Pitgangu i zamierzamy go wykorzystać, już pod banderą MPP"- podkreśla Merchel.
Pitgang dostępny jest w dwóch wersjach 125xD i 140xD. Motocykle można kupić zarówno on-line, jak i u wybranych dystrybutor sieci.
MPP Trade to aktualnie największy w Polsce importer pojazdów wyczynowych typu pit bike, w ofercie posiada także inne pojazdy: quady czy dirt bike’i. Do tej pory w wachlarzu marek firmy dostępne są m.in. YCF, MRF, Kayo, czy RXF. Pitgang to najbardziej budżetowa propozycja skierowana głównie do młodego odbiorcy.