DTM. Kolejny wyścig znów z kibicami. Dobra wiadomość dla fanów Roberta Kubicy

Materiały prasowe / DTM / Na zdjęciu: Robert Kubica
Materiały prasowe / DTM / Na zdjęciu: Robert Kubica

Po tym jak w ubiegły weekend na trybuny toru Nurburgring wpuszczono fanów, by obejrzeli wyścig DTM, kibice otrzymają wstęp również na kolejną rundę na tym torze. To dobra wiadomość dla sympatyków Roberta Kubicy.

W tym artykule dowiesz się o:

W ubiegły weekend DTM pojawiło się na torze Nurburgring, a władze tamtejszego landu zezwoliły na wpuszczenie kibiców na trybuny. Jako że podczas sobotniego i niedzielnego wyścigu wszystko poszło zgodnie z planem i nie pojawił się ani jeden przypadek koronawirusa w padoku DTM, podobną decyzję podjęto względem kolejnej rundy.

Już w piątek DTM po raz kolejny zawita bowiem na tor Nurburgring, ale tym razem Robert Kubica i inni kierowcy skorzystają z innej nitki wyścigowej - do swojej dyspozycji dostaną wersję sprinterską obiektu.

Wpuszczenie fanów na trybuny Nurburgringu w najbliższy weekend ucieszy tych Polaków, którzy chcą na własne oczy zobaczyć pojedynki Roberta Kubicy z czołówką DTM. Zwłaszcza że ceny na sobotę i niedzielę zaczynają się od 49 euro, co chociażby w porównaniu do wejściówek na Formułę 1 jest nie lada okazją.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: niemiecki piłkarz poślubił zjawiskową prezenterkę telewizyjną

Zwykle zakup biletu na rundę DTM uprawnia do wejścia do padoku, gdzie można z bliska zobaczyć garaże wszystkich ekip i kierowców. Ze względu na pandemię koronawirusa obecnie nie jest to możliwe. Dlatego z myślą o fanach przygotowano jedynie spotkania z kierowcami na specjalnej scenie. W ubiegły weekend przemawiali na niej Rene Rast i Timo Glock.

- Pierwszy weekend DTM na Nurburgringu zapewnił nam ekscytujące wyścigi i ciekawe pojedynki. Powiedziałbym, że w sobotę i niedzielę dostaliśmy wszystko to, o co fani sportów motorowych mogliby prosić. Dla DTM, kierowców i zespołów ważne było to, że kibice znów pojawili się na trybunach. Teraz przed nami kolejny weekend DTM i wierzymy, że będzie on równie ciekawy. Zarówno w kwestii walki na torze, jak i pod względem atmosfery na trybunach - powiedział Mirco Markfort, dyrektor zarządzający toru Nurburgring.

Czytaj także:
Aston Martin kusi Adriana Neweya
Lewis Hamilton znów szokuje. "Aresztujcie ich"

Komentarze (12)
avatar
zbych22
15.09.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Jutro będą złe i tak na przemian. 
avatar
A my swoje
15.09.2020
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Dobra wiadomość, to by brzmiała,, kubica i kuczera kończą przygodę z F1 i DTM". 
avatar
Alibaba
15.09.2020
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Walka Kłubicy z czołówką?? Panie, ochłoń i wytrzeźwiej. 
piotr_sl
15.09.2020
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Gdzie można zgłosić tego Kuczerę żeby nie kasował komentarzy,które mu się nie podobają? 
zenekniewesoły
15.09.2020
Zgłoś do moderacji
5
0
Odpowiedz
Fani Kubicy Ropcia? Chyba sami masochiści! Facet ledwo się broni przed zdublowaniem i jaka to przyjemność kibicowania. Tak naprawdę to on nie bierze udziału w tym co się nazywa WYŚCIGIEM. Ot po Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.