KokpitKibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe
Wyścigi samochodowe
ELMS - 4h Paul Ricard - wyścig

Czy jesteś zadowolony z wyniku Roberta Kubicy i WRT?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Przypominamy, że obecnie trwa również wyścig F1 o GP Azerbejdżanu. 

To koniec naszej relacji z 4h Paul Ricard. Dziękujemy za jej śledzenie. 

   

WRT na piątym miejscu.

G-Drive Racing zwycięża 4h Paul Ricard!

Koniec wyścigu! 

WRT zmierza po piąte miejsce. 

Ostatnie okrążenie. 

Ostatnie dwie minuty wyścigu. 

   

Ostatnie minuty wyścigu.

WRT nieco zmniejszyło straty do Duqueine, ale to nadal nieco ponad 11 s. 

Przewaga lidera rośnie do 5 s. 

G-Drive ma już ponad 4 s. przewagi nad United Autosports. Kwestia zwycięstwa wydaje się być rozstrzygnięta. 

Ostatni kwadrans wyścigu. 

WRT nie jest w stanie zbliżyć się do trzeciej ekipy Duqueine. 13 s. różnicy ciągle między tymi samochodami. 

WRT niezmiernie na piątym miejscu. Deletraz ma 20 s. przewagi nad szóstą załogą Racing Team Turkey. 

G-Drive odjechało na 1,7 s. United Autosports. 

Trwa walka o 1. miejsce między G-Drive a United Autosports.

   

Mniej niż 30 minut do końca wyścigu. 

Tak wyglądał pożar samochodu Team Virage.

Czy WRT stanie na podium?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

WRT traci ponad 13 s. do załogi nr 30, która zajmuje czwarte miejsce. 

Za chwilę możemy mieć zmianę lidera. Tylko 0,5 s. różnicy między G-Drive a United Autosports. 

Zielona flaga. Tor czysty. 

Funkcyjni zabierają wrak samochodu Team Virage z toru. 

WRT ciągle na piątym miejscu. Nadal mamy też neutralizację. 

Wszystkie załogi z czołówki zameldowały się u mechaników. 

G-Drive też zjeżdża na pit-stop. 

WRT wróciło na tor na piątym miejscu.

Pożar ugaszony. Teraz zostaje zabrać samochód ekipy Team Virage z toru. 

Deletraz wraca na tor. 

Strażacy w akcji! 

Płonie samochód ekipy Team Virage! 

Tymczasem Deletraz zjeżdża na pit-stop. Przy okazji odbędzie 5 s. kary. 

Żółta flaga. 

5 s. kary dla COOL Racing. To jednak zespół zlokalizowany za WRT. 

Deletraz nie powiedział ostatniego słowa. Jest tuż, tuż za United Autosports.

Deletraz wyprzedzony przez drugi samochód United Autosports.

WRT spada na czwarte miejsce. 

G-Drive jedzie po zwycięstwo.

WRT traci 5 s. do lidera. 

"Będziemy naciskać" - zapowiada WRT.

   

Ostatnia godzina wyścigu. 

G-Drive Racing obejmuje prowadzenie w wyścigu. 

Potwierdzenie kary.

G-Drive Racing tuż, tuż za liderem wyścigu. 0,8 s. straty do United Autosports. 

Wygląda, że to koniec marzeń WRT o zwycięstwie.

5 s. kary dla WRT za złamanie przepisów podczas startu. 

Deletraz musi przedzierać się przez szereg wolniejszych samochodów. Na szczęście bez kontaktu. 

WRT traci mniej niż 7 s. do lidera. Wszystko ciągle jest sprawą otwartą. 

   

Czysty tor. 

Z jednego z samochodów odpadło koło! 

Żółta flaga. 

WRT awansowało na trzecie miejsce.

United Autosports zjeżdża na pit-stop. Szansa dla WRT.

WRT nie jest w stanie zbliżyć się do G-Drive. 

Wszystkie ekipy z czołówki mają po trzy pit-stopy.

   

Po pit-stopie WRT znalazło się za G-Drive. Trudne zadanie przed Deletrazem. 

WRT czwarte.

Seria pit-stopów. WRT już na piątym miejscu. 

WRT wraca na tor na siódmym miejscu.

Deletraz na okrążeniu wyjazdowym. 

Zmiana kierowcy w WRT. Louis Deletraz przejmuje samochód.

Kubica zjeżdża na pit-stop.

Kubica musiał wyprzedzać wolniejsze samochody. Jego przewaga zmalała do 4,2 s. 

Kubica nieco podkręcił tempo. Różnica wzrosła do 5,7 s. 

United Autosports niweluje stratę do WRT. Kubica ma już tylko 5 s. przewagi. 

- Po restarcie uspokoiłem się. Musimy naciskać, ale też uważać na opony, bo bardzo łatwo tutaj o ich uszkodzenie. Cieszę, że zakończyłem przejazd jako lider - mówi Yifei Ye, który wykonał bardzo dobrą robotę dla WRT podczas pierwszego przejazdu. 

Kubica pokonał już 70 okrążeń.

Kubica utrzymuje ok. 7 s. przewagi nad United Autosports.

Połowa wyścigu za nami. 

WRT ma przewagę ponad 7 s. nad United Autosports.

Dzieje się za plecami Roberta Kubicy. United Autosports już drugie. 

   

United Autosports też wyprzedza Duqueine.

Zmiana wicelidera. Panis Racing wyprzedził Duqueine.

Kubica ma 3,5 s. przewagi nad drugim w stawce zespołem Duqueine.

   

Kubica ma przed sobą czysty tor. 

Robert Kubica i WRT liderami 4h Paul Ricard.

Kubica zaraz może zostać liderem wyścigu. United Autosports zjeżdża na pit-stop.

Ładny manewr Kubicy, który wyprzedził załogę Duqueine w tłoku innych samochodów. 

Kubica traci ponad 54 s. do prowadzącej załogi United Autosports. Tyle że ma ona jeden pit-stop mniej na koncie. 

COOL Racing zjechał na pit-stop. WRT awansowało na trzecie miejsce. 

   

Po pit-stopie WRT jest czwarte. 

Robert Kubica wyjeżdża już na tor.

Na pit-stop zjechała też załoga G-Drive. 

Robert Kubica wsiada do samochodu.

Ye zjeżdża do alei serwisowej.

Oto kolizja samochodów Iron Lynx i Proton.

Czy WRT wygra niedzielny wyścig ELMS?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Colapinto nie jest w stanie zbliżyć się do Ye. Już ponad 6 s. różnicy między liderami wyścigu. 

 

WRT ma ponad 4,2 s. przewagi nad drugim G-Drive Racing. 

W zderzenie z Iron Lynx zamieszany był samochód ekipy Proton. 

Sędziowie zajmą się tym incydentem. Tymczasem Iron Lynx powoli zmierza do alei serwisowej. 

Problemy załogi Iron Lynx, która po kontakcie z innym samochodem ma zniszczony samochód. 

Tak wyglądało wznowienie wyścigu po zjechaniu z toru samochodu bezpieczeństwa.

 

Przewaga Ye wzrosła do nieco ponad 2 s. 

   

Ye szybko odbudowuje przewagę, jaką miał przed neutralizacją. Już 1,7 s. różnicy między nim a drugim Colapinto. 

 

Ye ma w tej chwili niespełna sekundę przewagi nad Colapinto. 

 

Rywalizacja wznowiona.

Zielona flaga.

Kierowcy pokonują kolejne okrążenia za samochodem bezpieczeństwa. 

Nadal jedziemy za samochodem bezpieczeństwa. 

Zepsuty samochód już na platformie.

Zniszczony samochód Inter Europol Competition dopiero jest zabierany przez funkcyjnych. 

Kierowcy nadal podążają za samochodem bezpieczeństwa. 

Przyczyna obecnego zamieszania.

Neutralizacja spowodowana jest przez polski zespół Inter Europol Competition, który miał kolizję przy wyprzedzaniu wolniejszych samochodów. 

Samochód bezpieczeństwa już na torze. To oznacza, że przewaga wypracowana przez WRT zmaleje do zera. 

Znów na torze leżą części. 

Samochód bezpieczeństwa rusza na tor. 

Żółta flaga na torze. 

Na szczęście Colapinto też utknął w korku. Ye znów ma ponad 10 s. przewagi. 

Gdyby nie kolizja terminów z ELMS, Robert Kubica startowałby dziś w 24h Nurburgring. Taki był plan Polaka.

Ye wjechał w grupę wolniejszych samochodów. Jego przewaga zmalała do 5,5 s. 

Colapinto na ostatnim okrążeniu pojechał 1:44.674. Ye kręci czasy na poziomie 1:45. 

Colapinto nieco podkręcił tempo. Przewaga Ye nad drugim w stawce zespołem spadła do 9,2-9,3 s.

Najszybsi kierowcy pokonali dotąd 27 okrążeń. Zbliżamy się do pierwszej godziny wyścigu. 

Mimo zmiany kierowcy, G-Drive nie jest w stanie gonić WRT. Ponad 10 s. różnicy między samochodami. 

W G-Drive przy okazji pit-stopu doszło do zmiany kierowcy. Colapinto zastąpił Rusinowa. 

WRT utrzymało prowadzenie. 

Koniec neutralizacji.

Przy okazji pit-stopu nie doszło do zmiany kierowcy w WRT. 

Ye wraca na tor. 

G-Drive Racing również w alei serwisowej. 

Ye zjechał do alei serwisowej.

Po kolizji na torze leżą części rozbitych samochodów. 

Neutralizacja. Kierowcy nie mogą się wyprzedzać. 

Tymczasem Ye zbudował przewagę 15 s. nad drugim G-Drive. 

Żółta flaga na torze. 

Pierwsze ruchy w boksach. Czekają nas pierwsze pit-stopy. 

Trzeci w stawce United Autosports traci ponad 20 s. Komfortowa sytuacja WRT. 

Przewaga Ye ustabilizowała się na poziomie 10 s. 

Ye ma już ponad 10 s. przewagi. 

   

WRT ma już ponad 9 s. przewagi nad drugim zespołem!

Ye z powodu dublowania stracił tempo. Jego ostatnie okrążenia na poziomie 1:47. 

Chińczyk musi uważać, aby przy dublowaniu nie trafić w inne pojazdy. 

Ye dubluje pierwszych kierowców z niższych kategorii. 

Za plecami Ye trwa naprawdę ciekawa walka.

Tak wyglądał start wyścigu.

Na ten moment WRT jest poza zasięgiem rywali. Ye buduje przewagę z każdym okrążeniem. 

WRT ma już prawie 3 s. przewagi nad drugim w stawce G-Drive. 

Należy jednak pamiętać, że w wyścigu bardzo ważne będzie zużycie opon. Na Paul Ricard jest bowiem dość ciepło. 

Ye coraz szybszy - 1:44.962. Chińczyk buduje przewagę. 

Ye właśnie pojechał najszybsze okrążenie w wyścigu - 1:45.060.

Czy WRT wygra trzeci wyścig ELMS z rzędu?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

   

Ye buduje przewagę nad drugim w stawce Rusinowem. Dobry początek WRT. 

Na pierwszym okrążeniu obyło się bez dramatów. Wszystkie samochody jadą dalej. 

Ekipa Roberta Kubicy świetnie rozpoczyna wyścig. 

Yifei Ye objął prowadzenie w wyścigu! 

Zaczynamy! 

W WRT wyścig rozpocznie Yifei Ye. 

Zaczynamy okrążenie formujące. 

Kierowcy ustawiają się na prostej startowej. 

- Musimy skupić się na swojej robocie, wyciśnięciu maksimum z wyścigu i pojechaniu czystego wyścigu - dodaje de Vries, pytany o możliwość pokonania WRT. 

- Mamy nadzieję na zwycięstwo - mówi Nyck de Vries z G-Drive Racing. To ta ekipa ustawi się na pole position. 

W WRT za kierownicą prototypu LMP2 na okrążenie rozgrzewkowe wyjechał Yifei Ye. 

Ponad 21 st. C na torze Paul Ricard. 

Kierowcy są już na okrążeniach wyjazdowych. 

Przed nami wyścig 4h Paul Ricard. Początek o godz. 11. 

>
Zobacz również