Skoczkowie w Zakopanem będą reklamować bukmacherów

Jednym z efektów uchwalenia tzw. ustawy hazardowej jest zakaz reklamowania bukmacherów internetowych. Do przepisu zastosowały się największe kluby piłkarskie - Wisła i Lech, ale już organizatorzy konkursu skoków w Zakopanem - nie.

Łukasz Czechowski
Łukasz Czechowski

Jak informuje Przegląd Sportowy, podczas dwóch konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich logo głównego sponsora imprezy - firmy bukmacherskiej bet-at-home. Działacze Polskiego Związku Narciarskiego tłumaczą, że nie mogą zrezygnować z pieniędzy, które przekaże sponsor, bowiem to zagrażałoby organizacji imprezy. Według nieoficjalnych doniesień, bukmacher zapewnia ok. 30 proc. budżetu zawodów.

Co ciekawe, organizatorzy nie mają poczucia łamania prawa, bowiem umowa o sponsoring została zawarta jeszcze przed wejściem w życie restrykcyjnych przepisów.

Tymczasem kluby piłkarskie zdecydowały się zastosować do zakazu. Ze stron internetowych Lecha Poznań i Wisły Kraków zniknęły reklamy bukmacherów. W turnieju Remes Cup Extra, który w weekend odbędzie się w Poznaniu drużyny zagrają bez reklam na koszulkach. Równocześnie przedstawiciele klubów i bukmacherów wraz z prawnikami szukają rozwiązania sytuacji.

Kibicuj polskim skoczkom w Pilocie WP (link sponsorowany)

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×