Frekwencja na stadionach żużlowych. Wrocławianie najlepsi po rundzie zasadniczej

WP SportoweFakty / Katarzyna Łapczyńska / Na zdjęciu kibice we Wrocławiu
WP SportoweFakty / Katarzyna Łapczyńska / Na zdjęciu kibice we Wrocławiu

Betard Sparta Wrocław to jedyny klub, na którego spotkaniach frekwencja przekroczyła 10 tysięcy osób na mecz. W eWinner 1. Lidze kibice wrócili licznie na stadion w Gdańsku.

Kibice na meczu w Częstochowie
Kibice na meczu w Częstochowie

PGE Ekstraliga

W ostatnich dwóch kolejkach PGE Ekstraligi, najwyższą frekwencję odnotowaliśmy w Częstochowie, gdzie starcie zielona-energia.com Włókniarza z Motorem Lublin zobaczyło 14,5 tysiąca widzów.

Wysoką frekwencję odnotowaliśmy też we Wrocławiu, w Toruniu i w Gorzowie Wielkopolskim.

Za rundę zasadniczą średnia nie przekroczyła 9 tysięcy osób na mecz. Największym zainteresowaniem cieszyły się spotkania we Wrocławiu, a na ostatnim miejscu znalazło się Leszno.

13. kolejka PGE Ekstraligi:
Arged Malesa Ostrów - For Nature Solutions Apator Toruń - 5 403
Betard Sparta Wrocław - ZOOleszcz GKM Grudziądz - 12 113
Moje Bermudy Stal Gorzów - Fogo Unia Leszno - 11 600
zielona-energia.com Włókniarz Częstochowa - Motor Lublin - 14 500

14. kolejka PGE Ekstraligi:
Fogo Unia Leszno - zielona-energia.com Włókniarz Częstochowa - 5 000
ZOOleszcz GKM Grudziądz - Arged Malesa Ostrów - 4 400
For Nature Solutions Apator Toruń - Betard Sparta Wrocław - 10 852
Motor Lublin - Stal Gorzów - 8 500

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Betard Sparta Wrocław 12 109 7 84 763
Moje Bermudy Stal Gorzów 9 895 7 69 268
For Nature Solutions Apator Toruń 9 390 7 65 732
zielona-energia.com Włókniarz Częstochowa 9 314 7 65 200
Motor Lublin 8 500 7 59 500
ZOOleszcz GKM Grudziądz 6 057 7 42 400
Arged Malesa Ostrów 6 030 7 42 211
Fogo Unia Leszno 5 428 7 38 000

Łącznie na trybunach w 13. kolejce PGE Ekstraligi: 43 616 widzów.

Średnio jeden mecz 13. kolejki PGE Ekstraligi obejrzało: 10 904 widzów.

Łącznie na trybunach w 14. kolejce PGE Ekstraligi: 28 752 widzów.

Średnio jeden mecz 14. kolejki PGE Ekstraligi obejrzało: 7 188 widzów.

Łącznie na trybunach PGE Ekstraligi w sezonie 2022: 467 074 widzów. (56 meczów).

Średnio mecz na trybunach PGE Ekstraligi w sezonie 2022 obejrzało:
8 341 widzów.
[nextpage]

Stadion w Gdańsku podczas meczu z Abramczyk Polonią
Stadion w Gdańsku podczas meczu z Abramczyk Polonią

eWinner 1. Liga

W eWinner 1. Lidze Żużlowej po rundzie zasadniczej najwyższą średnią frekwencję odnotowaliśmy w Zielonej Górze, dużo osób przychodziło też na mecze w Bydgoszczy. W ostatnim czasie coraz więcej osób przybywa na spotkania odradzającego się Zdunek Wybrzeża. Stadion w Gdańsku wcześniej świecił pustkami, a na ostatnim starciu z Abramczyk Polonią pojawiło się aż 6,5 tysiąca osób.

14. kolejka eWinner 1. Ligi:
ROW Rybnik - H.Skrzydlewska Orzeł Łódź - 3 000
Cellfast Wilki Krosno - Zdunek Wybrzeże Gdańsk - 3 500
Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Trans MF Landshut Devils - 4 500
Aforti Start Gniezno - Stelmet Falubaz Zielona Góra - 3 000

15. kolejka eWinner 1. Ligi (I ćwierćfinał):
H.Skrzydlewska Orzeł Łódź - Stelmet Falubaz Zielona Góra - 2 000
Trans MF Landshut Devils - Cellfast Wilki Krosno - 2 800
Zdunek Wybrzeże Gdańsk - Abramczyk Polonia Bydgoszcz - 6 500

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Stelmet Falubaz Zielona Góra 6 928 7 48 500
Abramczyk Polonia Bydgoszcz 5 114 7 35 800
Cellfast Wilki Krosno 4 014 7 28 100
ROW Rybnik 3 571 7 25 000
Zdunek Wybrzeże Gdańsk 3 437 8 27 500
Aforti Start Gniezno 3 357 7 23 500
H.Skrzydlewska Orzeł Łódź 3 037 8 24 300
Trans MF Landshut Devils 2 167 8 17 340

Łącznie na trybunach w 14. kolejce eWinner 1. Ligi: 14 000 widzów.

Średnio jeden mecz 14. kolejki eWinner 1. Ligi obejrzało: 3 500 widzów.

Łącznie na trybunach w 15. kolejce eWinner 1. Ligi:
11 300 widzów.

Średnio jeden mecz 15. kolejki eWinner 1. Ligi obejrzało: 3 767 widzów.

Łącznie na trybunach eWinner 1. Ligi w sezonie 2022: 230 450 widzów. (59 mecze).

Średnio mecz na trybunach eWinner 1. Ligi w sezonie 2022 obejrzało:
3 906 widzów.
[nextpage]

Trybuny podczas meczu w Poznaniu
Trybuny podczas meczu w Poznaniu

2. Liga Żużlowa

W najniższej klasie rozgrywkowej zgodnie z przewidywaniami najwięcej osób przychodziło w rundzie zasadniczej na potyczki w Daugavpils. Spośród ostatnich spotkań należy zwrócić uwagę na frekwencję w Rawiczu, która w ostatnich latach rzadko przekraczała 1 000 osób na mecz. Moda na speedway w tym najmniejszym żużlowym ośrodku w Polsce została zbudowana bardzo szybko.

14. kolejka 2. Ligi Żużlowej:
OK Bedmet Kolejarz Opole - Texom Stal Rzeszów - 1 600
Metalika Recycling Kolejarz Rawicz - Budmax-Stal Polonia Piła - 2 000
SpecHouse PSŻ Poznań - Unia Tarnów - 2 500

15. kolejka 2. Ligi Żużlowej (I półfinał)
Metalika Recycling Kolejarz Rawicz - SpecHouse PSŻ Poznań - 3 000

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Optibet Lokomotiv Daugavpils 4 867 6 29 200
Budmax-Stal Polonia Piła 3 017 6 18 100
SpecHouse PSŻ Poznań 2 667 6 16 000
Texom Stal Rzeszów 2 467 6 14 800
Metalika Recycling Kolejarz Rawicz 2 286 7 15 300
Unia Tarnów 1 917 6 11 500
OK Bedmet Kolejarz Opole 1 883 6 11 300

Łącznie na trybunach w 14. kolejce 2. Ligi Żużlowej: 6 100 widzów.

Średnio jeden mecz 14. kolejki 2. Ligi Żużlowej obejrzało: 1 033 widzów.

Łącznie na trybunach 2. Ligi Żużlowej w sezonie 2022: 114 200 widzów. (43 mecze).

Średnio mecz na trybunach 2. Ligi Żużlowej w sezonie 2022 obejrzało:
2 656 widzów.

ZOBACZ WIDEO Apator popełnia błąd, oddając Holdera? Rutkowska-Konikiewicz: Robił wszystko, żeby zostać

Komentarze (23)
avatar
MaciuśPiła
16.08.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Będzie puściej brak KSM i sędziowanie wymyślanie mikro ruchów to gwóźdź do trumny dyscypliny. 
avatar
12.08.2022
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
avatar
puszek_okruszek LBN
12.08.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A może by tak: ranking ilości kibiców w stosunku do pojemności stadionu, co???? 
avatar
Gekon
12.08.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Zapomniano dodać że te 12 tysięcy kibiców ewakuuje się po porażce szybciej niż gdyby była bomba na stadionie. 
avatar
mareckii
11.08.2022
Zgłoś do moderacji
2
3
Odpowiedz
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.