Ta kwota zwala z nóg! Polski klub znowu pobił rekord
W ubiegłym roku Motor Lublin pierwszy raz w historii został mistrzem kraju. Poza tym klub sprowadził trzykrotnego mistrza świata Bartosza Zmarzlika. To wszystko przełożyło się na gigantyczny sukces marketingowy. Liczby robią ogromne wrażenie.
Z badania przeprowadzonego na zlecenie klubu przez firmę Sponsoring Insight wynika, że ekwiwalent wzrósł do prawie 187 milionów, z czego prawie 60 milionów to wartość marki Motor Lublin. Takimi liczbami nie może pochwalić się na razie żaden z klubów żużlowych w Polsce.
Wzrost marketingowy Motoru nie powinien jednak nikogo dziwić. W tym roku klub wywalczył pierwszy w swojej historii tytuł Drużynowego Mistrza Polski, co przełożyło się na ogromną liczbę publikacji w ogólnopolskich i lokalnych mediach. Poza tym lublinianie przeprowadzili transfer dekady, którym było sprowadzenie Bartosza Zmarzlika. Informacja o odejściu trzykrotnego mistrza świata i jednego z najpopularniejszych polskich sportowców z Moje Bermudy Stalą Gorzów wywołała duże poruszenie nie tylko w środowisku żużlowym.
Warto również dodać, że mecze lublinian miały znakomitą oglądalność w platformie Canal+. Wystarczy wspomnieć, że finałowe starcie z gorzowską Stalą obejrzało prawie 260 tysięcy widzów. W tym roku Motor będzie znowu jednym z faworytów rozgrywek, co pozwala wierzyć, że wartość medialna klubu będzie nadal rosnąć.
Zobacz także:
Na własne oczy widział piekło wojny
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>