PGE Ekstraliga to najwyższa w hierarchii klasa ligowych rozgrywek żużlowych w Polsce. Fortuna związała się z Ekstraligą Żużlową na dwa sezony. Współpraca rozpocznie się od najbliższej kolejki i potrwa minimum do końca 2024 roku.
Na mocy podpisanej umowy Fortuna będzie obecna w aplikacji PGE Ekstraligi, gdzie kibice będą mogli łatwo znaleźć m.in. najbardziej aktualne kursy na wszystkie spotkania, jak również w ligowych social mediach. Bukmacher przewidział ponadto w najbliższym czasie na swojej stronie internetowej i w aplikacji mobilnej szereg działań promocyjnych skierowanych do nowych i obecnych graczy zainteresowanych żużlem.
- W naszych działaniach sponsoringowych cały czas staramy się docierać do nie do końca jeszcze odkrytych grup sympatyków sportu, w których widzimy duży potencjał zarówno biznesowy, jak i marketingowy. Tym razem zdecydowaliśmy się wejść do zupełnie nowego dla nas świata, bo nie mamy wątpliwości, że tak znaczące zainteresowanie żużlem w naszym kraju to przede wszystkim zasługa znakomitego poziomu sportowego i organizacyjnego PGE Ekstraligi. Nawiązana dzisiaj współpraca oznacza jeszcze lepszą propozycję bukmacherską w Fortunie dla fanów czarnego sportu, a wszystkim, którzy dopiero rozpoczynają przygodę ze speedwayem pokażemy, że obstawianie meczów najlepszej żużlowej ligi na świecie jest prostsze niż się wydaje - mówi Konrad Komarczuk, Prezes Zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
ZOBACZ WIDEO: Żużel. Magazyn PGE Ekstraligi. Kubera, Dobrucki, Murawski i Gajewski gośćmi Musiała
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że do grona naszych partnerów i sponsorów dołączyła Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie. Zainteresowanie kibiców tą branżą rośnie przede wszystkim w internecie, wiemy, że Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie ma innowacyjne plany, świeże podejście do sportu żużlowego i po prostu szykuje najlepszą na rynku ofertę bukmacherstą dla kibiców żużla. Jestem przekonany, że zawarcie umowy na dwa lata świadczy o tym, że jako partnerzy mamy do siebie zaufanie, a wspólny wysiłek klubów oraz PGE Ekstraligi i PZM w kształtowaniu wartości medialnej i sponsorskiej najlepszej żużlowej ligi świata prowadzi do postrzegania jej produktu jako atrakcyjnego dla sponsorów - dodaje Wojciech Stępniewski, Prezes Ekstraligi Żużlowej sp. z. o.o.
Czytaj więcej:
Zmarzlik na podium w Warszawie
Dostanie finał Ligi Mistrzów? Szymon Marciniak odpowiada