Tak jak można było się spodziewać, będzie trzeba sięgnąć głębiej do kieszeni. Wzrost cen w przypadku wejściówek normalnych sięga nawet 70 złotych. W tym roku PRES Grupa Deweloperska Toruń wprowadzi dwie innowację, gdyż karnet będzie dostępny w formie specjalnego szalika z chipem lub wyjątkowej Złotej Karty, dostępnej jedynie w 350 egzemplarzach. Oba warianty będą spersonalizowane pod danego kibica, przez co droższe od standardowych.
- Zarówno Złoty Karnet, jak i Złoty Szalik to produkty premium, które należy wcześniej przygotować. Specjalny sposób personalizacji sprawia, że nie można ich kupić „od ręki”. Kibic, który zdecyduje się na zakup jednego z tych dwóch produktów, będzie musiał chwilę poczekać, zanim jego karnet trafi w ręce. Mamy jednak pewność, że wszystko uda się sfinalizować tak, by pod choinką każdy kibic mógł znaleźć swój oczekiwany prezent - przekazała Ilona Termińska.
Sprzedaż karnetów premium rozpocznie się już 15.11 (sobota) o godzinie 10:00 i odbędzie się przez stronę internetową klubu, a potrwa do 30.11. Jak w poprzednich sezonach, kibice posiadający karnet w minionych rozgrywkach będą mogli skorzystać z tańszej opcji karnetu lojalnościowego. Podobnie będzie można wybrać, czy woli się karnet tylko na rundę zasadniczą, czy też razem z fazą play-off. Ten etap zacznie się wzorem lat poprzednich 1.12, a potrwa do połowy marca 2026. I tutaj sprzedaż przeprowadzona zostanie przez internet.
ZOBACZ WIDEO: "Lubię problemy". To dlatego kupił Włókniarza