Bilety na Grand Prix w Gorzowie od środy!

Walka o tytuł Indywidualnego Mistrza Świata rozpocznie się 30. kwietnia w Lesznie. Ostatni turniej odbędzie się 8. października w Gorzowie Wielkopolskim, a już od najbliższej środy będzie można nabywać wejściówki na tę imprezę.

W tym artykule dowiesz się o:

Początkowo sprzedaż biletów na gorzowską rundę miała rozpocząć się 11 kwietnia, jednak z drobnym poślizgiem rusza już 20 kwietnia. Pierwszeństwo w zakupie wejściówek na turniej na stadionie im. Edwarda Jancarza będą mieli posiadacze karnetów. - Przedsprzedaż rusza w środę dla posiadaczy karnetów i potrwa do 4 maja. Od 5 maja ruszamy z otwartą sprzedażą - tłumaczył Daniel Siczyński, rzecznik prasowy gorzowskiego klubu.

Również sprzedaż wejściówek na Drużynowy Puchar Świata miała ruszyć 20 kwietnia, jednak na wpływające do klubu prośby ze strony kibiców sprzedaż biletów na DPŚ ruszy w innym terminie. - Mieliśmy sporo uwag ze strony kibiców, że uruchomienie równoczesnej sprzedaży biletów na DPŚ i GP jest zbyt dużym obciążeniem dla budżetu domowego. Postanowiliśmy dlatego, że podzielimy to na dwa etapy, a najpierw zaczniemy rozprowadzać bilety na GP - dodaje Siczyński.

Cykl Grand Prix jest najbardziej prestiżową imprezą wśród żużlowców. Obiekt w Gorzowie Wielkopolskim będzie gościł najlepszych zawodników 8. października 2011 roku. Będzie to ostatni turniej tego cyklu. Wtedy też odbędzie się koronacja nowego mistrza świata. - Może zdarzyć się tak, że Tomasz Gollob, kapitan naszej drużyny, będzie drugi raz odbierał tytuł Mistrza Świata - mówił we wtorek podczas konferencji Władysław Komarnicki, prezes Caelum Stali.

Ponadto włodarz gorzowskiego klubu zachęca do wcześniejszego zakupu wejściówek. - Uruchamiamy sprzedaż już teraz, aby ludzie z regionu mogli mieć szansę zakupu biletów jako pierwsi. Bardzo bym prosił, aby nie odkładać decyzji o kupnie biletu, bo może być za późno - dodaje Komarnicki.

Bilety w przedsprzedaży dla posiadaczy karnetów dostępne w kasach biletowych przy stadionie:

- 20-22 kwietnia godz. 12-18

- 26-29 kwietnia godz. 12-18

- 30 kwietnia godz. 10-14

- 2 i 4 maja godz. 12-18

Od 5. maja rusza otwarta sprzedaż biletów na Grand Prix w Gorzowie Wielkopolskim w Internecie. Szczegółowa informacja na stronie www.stal.kupbilety.pl.

Równolegle będzie prowadzona sprzedaż w kasach biletowych w godz. 12-18 (dni powszednie) oraz 10-14 (soboty).

Ceny na GP w Gorzowie Wielkopolskim - 8 października 2011:

600 PLN: VIP

300 PLN: BSC (dla członków Business Speedway Club oraz posiadaczy karnetów VIP)

200 PLN: od 20 kwietnia do 12 czerwca

180 PLN: od 13 czerwca do 24 lipca

150 PLN: od 25 lipca do 4 września

125 PLN: od 5 września do 25 września

100 PLN: od 26 września do 7 października

125 PLN: w dniu zawodów - 8 października

Posiadacze karnetów i karnetów Prestige na sezon 2011 od początku nabywają bilety po 100 PLN. Posiadacze karnetów mogą nabywać wejściówki w najniższej cenie od 20 kwietnia do 4 maja.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.