Fjelsted Speedway Klub - Vojens Speedway Klub
W Fjelsted wydarzeniem dnia będzie powrót na tor Hansa Andersena, który w ostatniej chwili zastąpił w składzie Tomasza Jędrzejaka. Dla Duńczyka będzie to pierwszy występ po kontuzji. Skład ekipy z Vojens uzupełnią młodzi duńscy żużlowcy.
Natomiast gospodarze sięgnęli po dwójkę zawodników zagranicznych. Magnus Zetterstroem i Matej Kus mają zastąpić przede wszystkim Sebastiana Ułamka, który w środę wybrał start w lidze czeskiej. Silnym punktem zespołu z Fjelsted powinien być również Peter Kildemand.
Awizowane składy:
Fjelsted Speedway Klub
1. Magnus Zetterstroem
2. Matej Kus
3. Peter Kildemand
4. Simon Nilesen
5. Tommy Pedersen
Vojens Speedway Klub
1. Hans Andersen
2. Michael Jepsen Jensen
3. Mikkel B. Jensen
4. Klaus Jakobsen
5. Thomas Joergensen
Początek: godz. 18:30
Holsted Speedway Klub - Esbjerg MotorSport
W Holsted faworytem będą gospodarze. Jednak tym razem w awizowanym zestawieniu zabrakło Nickiego Pedersena, którego zastąpi Troy Batchelor. Australijczyk wraz z Krzysztofem Buczkowskim powinni poprowadzić miejscową drużynę do triumfu.
O sile Esbjerg będą decydować - Piotr Protasiewicz i Zbigniew Suchecki. Wychowanek gorzowskiej Stali dopiero we wtorek znalazł się w awizowanym składzie gości, gdzie zastąpił Mateusza Szczepaniaka. Cenne punkty dla ekipy z Esbjergu powinien zdobywać również Leon Madsen.
Awizowane składy:
Holsted Speedway Klub
1. Troy Batchelor
2. Krzysztof Buczkowski
3. Nicolai Klindt
4. Christian Ago
5. Patrick Bjerregaard
Esbjerg MotorSport
1. Piotr Protasiewicz
2. Zbigniew Suchecki
3. Leon Madsen
4. Peter Juul Larsen
5. Kasper Lykke Nielsen
Początek: godz. 19:00
Tabela ligi duńskiej
P | Drużyna | M | PKT | Z | R | P | +/- |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Outrup | 6 | 9 | 4 | 0 | 2 | +11 |
2 | Esbjerg | 4 | 7 | 3 | 0 | 1 | +28 |
3 | Holstebro | 5 | 7 | 3 | 1 | 1 | +14 |
4 | Holsted | 4 | 6 | 2 | 1 | 1 | +15 |
5 | Slangerup | 5 | 6 | 3 | 0 | 2 | 0 |
6 | Vojens | 4 | 3 | 1 | 0 | 3 | -13 |
7 | Grindsted | 4 | 2 | 1 | 0 | 3 | -26 |
8 | Fjelsted | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | -39 |