KokpitKibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Maciej Polny o decyzji GTŻ-u: To nie fair wobec innych klubów

Przed kilkoma dniami informowaliśmy o decyzji działaczy GTŻ-u Grudziądz w związku z walkowerem oddanym przez zespół z Poznania, który oprócz problemów finansowych boryka się z niemożnością rozgrywania spotkań na własnym stadionie. Włodarze grudziądzkiego klubu zdecydowali się odstąpić od regulaminowo należnej im od Lechmy kwoty 30 tys. złotych za oddanie meczu walkowerem. Sprawą oburzony jest prezes rywalizującego z GTŻ-em w pierwszej czwórce klubu z Gdańska, Maciej Polny.
Rafał Sumowski
Rafał Sumowski

- Odstępujemy od przyjęcia tej kary, bo współczujemy poznaniakom trudnej sytuacji finansowej. Nie muszą nam płacić pieniędzy. Prawdopodobnie także GKSŻ również zrezygnuje z przyjęcia kary od Lechmy - mówił na łamach Gazety Pomorskiej prezes grudziądzkiego klubu, Zbigniew Fiałkowski.

Całą sprawą zbulwersowany jest Polny. - Dobrze liczy ten mój kolega Zbyszek Fiałkowski. Zdobył się na gest, rezygnując z należnej zgodnie z regulaminem kwoty za walkower w meczu wyjazdowym z Lechmą Poznań. Nie dziwię się jednak dlaczego. Znając stawki wynagrodzeń zawodników w pierwszej lidze oraz przybliżone wypłaty, jakie Zbyszek musiałby przełknąć po takim spotkaniu, można śmiało powiedzieć, że klub z Grudziądza zarobił. Tylko co na to mówią zawodnicy? Na ich kontach pojawi się mniej pieniędzy.

Przypomnijmy, iż gdański klub, a właściwie jego księgowość, ma za sobą ciężką przeprawą z poznańską Lechmą, której zawodnicy podczas meczu w Gdańsku oprotestowali sposób przygotowania toru i zrezygnowali ze startów w części wyścigów. - To także nie fair wobec innych klubów, chociażby pozostałych, walczących o utrzymanie. My rywalizowaliśmy z Poznaniem dwukrotnie. Nie ujawnię ile nas kosztowały oba spotkania. Pewnie i tak mniej niż bydgoszczan, gdzie zawodnicy mają w pierwszej lidze najwyższe kontrakty. Współczuje poznaniakom trudnej sytuacji finansowej, ale może niebiosa w jakiś sposób ukarały prezesów tego klubu za ciągły brak rozsądku i próbę strajku podczas meczu w Gdańsku? - pyta sternik Wybrzeża.

- Sprawdziły się moje słowa, bo już wtedy przepowiedziałem, że takie zachowanie niektórych włodarzy Lechmy podczas meczu w Gdańsku spowodowane było próbą oszczędzenia w kasie. Co więcej próbą wyłudzenia od nas pieniędzy za ewentualnie przyznany walkower. Tylko końcowy efekt był taki, że z torem okazało się wszystko w porządku, a nasi kibice obejrzeli szopkę i dodatkowo musieliśmy zawodnikom wypłacić pieniądze za … puste przebiegi. Jeszcze raz powtarzam, że dziwię się postawie zawodników, którzy wówczas nie wyjechali na tor. Omamieni przez swoich działaczy wówczas nie zarobili wszystkich pieniędzy. Co więcej już wtedy powinni przejrzeć na oczy, że sytuacja jest trudna. Dlatego nie jestem za tym, by w takich sytuacjach pobłażać i rezygnować z jakichkolwiek kar - zakończył Polny.

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna
Komentarze (80)
  • gkam fan Zgłoś komentarz
    polny nie wtraqcaj sie w nasze sprawy trzeba isc na reke a ty zawsze utrudniasz jezeli chodzi tylko o kase !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • mirek Zgłoś komentarz
      do "k 53 GKM" ale buras zawsze będzie burasem , choćby zawodówkę ukończył
      • pepe Zgłoś komentarz
        ALE JAJA ! Polny znowu w prasie w sprawie kasy (standard) - teraz nawet będzie się o kasę GKM'u wykłócał ! Ciekawe czy ten "prezes" umie cokolwiek innego.
        • ged Zgłoś komentarz
          Polny, przestań smucić po gazetach i weź się do roboty!!
          • matigtż Zgłoś komentarz
            Polny ciesz sie że niewielu erbnęło się o Twojej ZZce za Warda w Łodzi. Ile dałeś i komu że nie zauważyli tego że Ward w tym czasie jeździł w Vojens a w Polsce był "chory"? Baty w
            Czytaj całość
            Gnieźnie, potem w Bydzi, Grudziądzu i znów w Gnieźnie. A u siebie może ledwo ledwo z Grudziądzem. A zresztą żeby nie Ward to Lokomotiv zamiast was byłby w pierwszej czwórce.
            • RAP G-dz Zgłoś komentarz
              Do "mirek" - jestem z Grudziądza, ale nie karmię trolli. Pochwalam decyzję prezesa GTŻ o odstąpieniu od kary finansowej. PSŻ chciał rozegrać spotkanie z nami, lecz przeszkodziły temu
              Czytaj całość
              zewnętrzne czynniki. Niech pan Polny nie zachowuje się jak przysłowiowy pies ogrodnika.
              • k 53 GKM Zgłoś komentarz
                Witam .A co do wypowiedzi Pana Polnego ,to tylko spuscic zaslone milczenia.Popieram internautow doradzajacych aby Prezes Lotosu zajal sie wlasnymi klubowymi finansami./dlugami wobec
                Czytaj całość
                np.zawodnikow z poprzedniego sezonu ,co juz wiemy./W jaki sposob Lotos dostal licencje na starty???w tym sezonie?Kazdy z NMas sobie odpowie.A takiego Prezesa jak Nasz ZBYCHU,/8 lat na dobre i zle z GKM,laduje swoje pieniadze ,do wspolnego koszyka Klubu/to z pewnoscia chcialby niejeden Klub zuzlowy,patrzac na ,,wyczyny niektorych wlodarzy klubowych z innych miast./Pozdro.
                • k 53 GKM Zgłoś komentarz
                  Witam./,,Do mirka ,,/.Widze czytajac Twoje ,,wypociny,,ze wdales sie w dyskusje z ,,,/bart82gkm,,/i co my tu mamy,z Twojej strony,a no /cienkich Bolkow z Grudziadza ,warzywniakow,pytanie czy
                  Czytaj całość
                  zyje Przemek Sierakowski,,a chcialbys aby juz nie zyl?,,lezacych Grudziadzan na lace ogladajacych zuzlowcow jadacych w prawo,mozgotrzepy w kartonach,tanie piwa z Biedronki ,no i loty Nasa,A najlepsze sa Twoje PERELKI ORTOGRAFICZNE np.zorietowanych pisze sie przez ,,n,,muzgotrzepy pisze sie przez,,o,,zamkniete itd.I sie nie tlumacz ze ,,bart82 gkm,,nie zrozumial.To ty nie rozumiesz co piszesz .Obrazasz jak Ty to piszesz 99% mieszkancow Grudziadza Filozofie.A co do historii powstania sekcji zuzlowej w Grudziadzu dzieki Stali to lepiej milcz chlopie.Reasumujac ,tak zalosnego postu i malostkowego ,plus niewiedza to jeszcze nie czytalem od paru ladnych lat.Cos komus zarzucajac ,przeczytaj samego siebie najpierw.I nie nazwe Cie tak jak Ty Nas Grudziadzan ,bo nawet na to nie zaslugujesz.Ps.Nie wysilaj sie ,odpowiedzi ewentualnej na Twoje ponowne wypociny nie bedzie ,chocbys nie wiem jak znowu Nas/mnie/obrazil.Ochlon czlowieku.
                  • Wybrzeże GKS Zgłoś komentarz
                    oj prezesie ,jak nie awansujemy to za te błedy i pychę nikt w Gdańsku nie będzie cię chciał widzieć
                    • TYLKO BETON Zgłoś komentarz
                      Panie Polny i tak nie macie przyszłosci lechia was załatwi(brak sponsorów) !!!!!
                      • kibic Zgłoś komentarz
                        Zamilcz panie Polny. Spłać najpierw Hanckoka i Forsberga.
                        • Kibic ROWu od i na zawsze Zgłoś komentarz
                          Jakby to bylo odwrotnie ze Gdansk by mial taka sytuacje to byloby dobrze.A przepraszam Polny by kasy nie darowal.Tak wiele klubow ma dlugi mniejsze badz wieksze ale sie do nich przyznaje a
                          Czytaj całość
                          Gdansk zalega jeszcze chyba pewnemu amerykanowi co bylo ostatnio na lamach sf.Patrz na swoje a dopiero szukaj u innych.Leczma by jechala tylko niema gdzie i skonczcie a wezcie sie za piszczenie swych pan.
                          • AS Zgłoś komentarz
                            Polno malo Ci, że cały Gdańsk z Ciebie się śmieje?? To jeszcze ośmieszasz się na arenie międzymiastowej :D hahaha pomyśl, skoro i tak jest walkower, to Zbyszek nie płaci zawodnikom. A
                            Czytaj całość
                            mógłby jeszcze zarobić kase za karę od Poznania! Czyli wyjsc na plus. Ale nie chce być katem żużla w fajnym miescie Poznaniu. Byłem widziałem, pieknie położony i ma fajnych, sympatycznych kibiców. A Ty Polny chciałbys to unicestwić. Tacy nędzni ludzie jak Ty chcieli by sami jeździć w lidze ze sobą i się cieszyć z pierwszego (jedynego) miejsca. Kończ waść, wstydu oszczędź!
                            Zobacz więcej komentarzy (46)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×