Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Znana jest już wstępna lista startowa na turniej pożegnalny Rafała Dobruckiego

7 kwietnia na torze w Zielonej Górze odbędzie się turniej pożegnalny Rafała Dobruckiego. Znana jest już wstępna lista startowa zawodów, na której znaleźli się m.in. uczestnicy cyklu Grand Prix.
Wojciech Ogonowski
Wojciech Ogonowski

Większość zawodników potwierdziła już swój udział. Największą reprezentację w turnieju będzie miał Stelmet Falubaz Zielona Góra.

Damian Baliński (Unia Leszno)
Jarosław Hampel (Unia Leszno)
Greg Hancock (Unia Tarnów)
Andreas Jonsson (Falubaz Zielona Góra)
Krzysztof Kasprzak (Stal Gorzów)
Rafał Okoniewski (Stal Rzeszów)
Piotr Protasiewicz (Falubaz Zielona Góra)
Adam Skórnicki (Start Gniezno)
Kevin Wolbert (GTŻ Grudziądz)
Patryk Dudek (Falubaz Zielona Góra)
Maciej Janowski (Unia Tarnów)
Jonas Davidsson (Falubaz Zielona Góra)
Rune Holta (Falubaz Zielona Góra)
Łukasz Jankowski (Falubaz Zielona Góra)
Krzysztof Jabłoński (Falubaz Zielona Góra)
Robert Kościecha (Polonia Bydgoszcz)

Zawodnicy do ostatniej chwili nie będą wiedzieli z jakim numerem wystartują. Okaże się to dopiero po losowaniu kibiców podczas eventu w Centrum Handlowym Auchan, który odbędzie się w dzień turnieju, czyli 7 kwietnia.

Źródło: falubaz.com

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
falubaz.com

Komentarze (15):

  • eddy Zgłoś komentarz
    te panienki znow dokopia twoim herosom i bedzie tylko marzenie o play off w tym sezonie.Na Slupo-Arenie na koniec sierpnie organizowane beda wyscigi...... zolwi. fredy FZG- a tobie jako rozrywka
    Czytaj całość
    to pozostanie cymbergaj na male bramki,albo gra w klipe na podworku, ostatecznie mozesz pojsc na grzyby. Powiedz swoim zeby na meczach nie tanczyli labado na tej Galareto-Trybunie , bo jak ten bajzel sie zawali to chyba tylko w Gorzowie bedziecie mogli sezon odjechac.
    • chrisspy Zgłoś komentarz
      ja tu szczerze powiem jestem zaskoczony ze nie bedzie startował G.ZENGOTA.wiecej nie bede pisał bo bedzie mi pisac ze szukam jakiś pod tekstów na lini klub-- zawodnik
      • spokojnywroclaw Zgłoś komentarz
        szczególnie Suchecki ;-)
        • F58 Zgłoś komentarz
          Czy widzieliście listę startową na kryterium asów i ilu tam jest z falubazu, gratulacje dla organizatorów bo kazdy z falubazu to as.
          • MysiaFanka Zgłoś komentarz
            Co prawda nie jest to związane z tematem artykułu, ale mam pytanie. Czy ktoś może wie, o której godzinie naszego czasu odbędzie się GP w Auckland? Z góry dziękuję :)
            • fredyFZG Zgłoś komentarz
              Mial W. Jagus jechac ale czeka na swoj pozegnalny turniej....moze kiedys sie doczeka :)
              • czerwiec74 Zgłoś komentarz
                a gdzie wasz wychowanek GRZEGORZ ZENGOTA niezaproszony przecież razem jeździli PORAŻKA
                • fredyFZG Zgłoś komentarz
                  z Mocherowa nie ma nikogo bo tam przeciez nie ma polskich zawodników a pozatym Rafi musialby im oplacic : prokuratora , ławników , smerfa marude z Sld itd. wiec sie nie oplaca , a tak na
                  Czytaj całość
                  powaznie to nie po to jest turniej zeby sie jeszcze martwic o panny które miałyby 100 zastrzezen do toru :) turniej dla twardzieli :)a panienkom dziekujemy
                  • Junuss Apator Zgłoś komentarz
                    Z Torunia nie ma nikogo bo kogo mają żegnać dobrze że jest jego kumpel balinski
                    • HERMAN Zgłoś komentarz
                      Rafał jeździł ostatnio na crossówce w Bogatyni, więc na pożegnalnym turnieju może też odjedzie jakiś bieg.
                      • Staleczka1947 Zgłoś komentarz
                        Fajna obsada,parę mocnych zawodników z GP,parę dobrych drugoliniowców i kilka słabiaków
                        • fotomaniak Zgłoś komentarz
                          szkoda że z każdej drużyny Ekstraligi nie jedzie przynajmniej jeden reprezentant...tak fajnie by to wyglądało..
                          • A R E S Zgłoś komentarz
                            Ciekawa lista, żadnego zawodnika z Torunia Wrocławia czy Częstochowy, dobre. Kasprzak też trafiła tam chyba z przypadku :-)
                            Zobacz więcej komentarzy (2)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×