Marka Tyskie jest z klubem spod Jasnej Góry już drugi rok. Sponsor postanowił jeszcze mocniej zaangażować się we wsparcie dla Włókniarza Częstochowa. Wspólnie z klubem oraz Stowarzyszeniem Kibiców Częstochowskiego Włókniarza podjęto przedsięwzięcie mające na celu pomoc młodym Lwów.
CKM Włókniarz SA stale dba o swoich wychowanków. W tym sezonie dzięki pomocy sponsora strategicznego zakupiono silnik dla Huberta Łęgowika, który był serwisowany u znanego polskiego tunera Andrzeja Krawczyka, a także sfinansowano kapitalny remont sprzętu Rafała Malczewskiego, również u pana Krawczyka. Teraz do wsparcia najmłodszych Lwów przyłączyło się Tyskie.
Od czerwca do 19 sierpnia w Częstochowie w kilku miejscach pojawią się urny na kapsle po produktach Tyskiego. Urna została podzielona na trzy progi. Celem jest zapełnienie urny w całości. Wtedy Marka Tyskie ufunduje biało-zielonym zawodnikom wyjazd na obóz treningowy.
Zasady są proste. Każdy kibic zapełnia urnę kapslami po piwie Tyskim (Gronie i Klasyczne). Fani wygrywają sprzęt lub wyjazd dla zawodników częstochowskiego klubu. W zależności od tego ile kapsli uda się zebrać, żużlowcy otrzymają jedną z poniższych nagród:
I próg – zestaw opon
II próg – komplet kasków i rękawic
III próg – wyjazd treningowy!
Kapsle po Tyskim (wyłącznie Tyskie Gronie i Klasyczne) będzie można przynosić i wrzucać osobiście w Centrum handlowym M1, na Stadionie oraz niebawem w Centrum Handlowym Jagiellończycy.