Frekwencja na imprezach rangi światowej w Gorzowie

23 czerwca na torze w Gorzowie odbędzie się GP Polski. To kolejna impreza światowej rangi, która zagości na gorzowskim obiekcie. Do tej pory zawody tej rangi na stadion przyciągały tłumy widzów.

W tym artykule dowiesz się o:

Od trzech lat w Gorzowie co roku odbywają się imprezy światowej rangi. Jednak pierwszą wielką imprezą, która odbyła się na torze w Gorzowie był finał Indywidualnych Mistrzostw Świata w 2000 roku. Zawody te rozegrane zostały pod koniec sierpnia przy pięknej, słonecznej pogodzie. Wysoka ranga zawodów oraz sprzyjające warunki atmosferyczne sprawiły, że na trybuny stadionu przy ulicy Śląskiej szczelnie się wypełniły. Triumf Andreasa Jonssona oglądało 12 tysięcy kibiców.

Na kolejną wielką imprezę kibice w Gorzowie musieli czekać 9 lat. Na początku września 2009 roku na stadionie im. Edwarda Jancarza rozegrano finał Drużynowych Mistrzostw Świata Juniorów. Zmagania najmłodszych żużlowców oglądało około 9 500 kibiców. Licznie zgromadzonej publiczności odwdzięczyli się polscy juniorzy, którzy sięgnęli po złote medale.

Dobrą organizację juniorskiego czempionatu dostrzegli organizatorzy Drużynowego Pucharu Świata i w 2010 w Gorzowie rozegrano półfinał DPŚ. Zawody te na trybuny przyciągnęły 12 tysięcy fanów czarnego sportu, którzy dopingowali reprezentację biało-czerwonych. Polacy odnieśli w Gorzowie pewne zwycięstwo i bez problemów awansowali do finału rozgrywanego w Vojens.

W zeszłym roku trzykrotnie Gorzów organizował zawody rangi mistrzostw świata. Najmniej widzów na trybunach zasiadło podczas barażu DPŚ, w którym nie rywalizowała reprezentacja Polski. Warto dodać, że organizatorzy zawodów zdecydowali, że wejściówki na te zawody kosztować będą jedynie 15 zł. Baraż DPŚ oglądało na żywo 7 000 widzów.

Komplet 15 000 widzów oglądał finałowy turniej Drużynowego Pucharu Świata. Polacy, którzy słabo rozpoczęli zawody dzięki dopingowi rzeszy kibiców, szybko odrobili straty i cieszyli się z kolejnego mistrzostwa świata zdobytego na polskiej ziemi. W październikowej rundzie Grand Prix mimo opadów deszczu trybuny stadionu im. Edwarda Jancarza ponownie wypełniły się po brzegi.

Czy podobnie będzie i tym razem? Przypominamy, że nadal można nabywać bilety na Grand Prix Polski w Gorzowie po nowej, niższej cenie!

Wygraj bilet na Grand Prix Polski!

Frekwencja na wielkich imprezach w Gorzowie:
Finał IMŚJ 2000: 12 000
Finał DMŚJ 2009: 9 500
Półfinał DPŚ 2010: 12 000
Baraż DPŚ 2011: 7 000
Finał DPŚ 2011: 15 000
Grand Prix 2011: 15 000

Komentarze (2)
avatar
kokojamboo
19.06.2012
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Niestety słaby Gollob brak Hampela i drogie bilety robią swoje. 
avatar
Kiper60
19.06.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W tm roku będzie maks. 8 tys. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.