Frekwencja na stadionach piłkarskich po 14. kolejce T-Mobile Ekstraklasy. Coraz mniej kibiców na stadionach

Coraz mniej kibiców przychodzi na mecze T-Mobile Ekstraklasy. W 14. kolejce większość stadionów świeciło pustkami. Najwięcej fanów obejrzało spotkanie Lecha Poznań ze Śląskiem Wrocław.

W tym artykule dowiesz się o:

Najwięcej, bo ponad 18 tysięcy osób obejrzało mecz Lecha Poznań ze Śląskiem Wrocław. Ponad 10 tysięcy widzów zobaczyło też mecze w Gdańsku i w Warszawie, jednak i tak jest to o wiele poniżej średniej z tego sezonu. Coraz mniej fanów ogląda mecze Wisły Kraków. Tym razem na meczu z Górnikiem Zabrze zasiadło na obiekcie Białej Gwiazdy nieco ponad 7 tysięcy ludzi.

14. kolejka T-Mobile Ekstraklasy
Jagiellonia Białystok - PGE GKS Bełchatów - 3 574
Lech Poznań - Śląsk Wrocław - 18 794
Pogoń Szczecin - Podbeskidzie Bielsko-Biała - 4 815
Widzew Łódź - Korona Kielce - 3 600
Wisła Kraków - Górnik Zabrze - 7 311
Lechia Gdańsk - KGHM Zagłębie Lubin - 12 021
Legia Warszawa - Ruch Chorzów - 11 751
Piast Gliwice - Polonia Warszawa - 4 393

ZespółŚrednia ilość widzówMecze u siebieŁączna ilość widzów
Lech Poznań 23 831 7 166 816
Wisła Kraków 15 057 7 105 403
Lechia Gdańsk 15 340 7 107 783
Legia Warszawa 15 076 8 120 612
Śląsk Wrocław 14 068 7 98 479
Pogoń Szczecin 8 010 8 64 077
KGHM Zagłębie Lubin 7 663 6 45 978
Korona Kielce 6 551 6 39 309
Piast Gliwice 5 351 7 37 458
Polonia Warszawa 5 044 6 30 263
Widzew Łódź 4 306 8 34 450
Ruch Chorzów 4 167 6 25 000
Jagiellonia Białystok 3 514 8 28 110
Podbeskidzie Bielsko-Biała 3 028 7 21 200
Górnik Zabrze 3 000 6 18 000
PGE GKS Bełchatów 1 821 7 12 750

Łącznie na trybunach w 14. kolejce T-Mobile Ekstraklasy: 66 259 widzów.

Średnio jeden mecz 14. kolejki I ligi
obejrzało: 8 282 widzów.

Łącznie na trybunach T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2012/13: 955 468 widzów (112 meczów).
Średnio mecz na trybunach T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2012/13 obejrzało:

8 531 widzów.

Komentarze (16)
avatar
Dwlodz
12.12.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak na efekt Euro to cieniutko, fascynacja nowymi stadionami itd. A jakie to niby gwiazdy mają ściągnąć ludzi na stadiony? Takie pokroju Mili?...Z drugiej strony protesty kibiców, zamykanie try Czytaj całość
avatar
SKStart
5.12.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Miło widzieć Kolejorza na czele ale to nadal tylko połowa stadionu :/ 
avatar
Małopolanin TG99
5.12.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
@zlotousty - jesteś kibicem żużla więc się nie dziwie tylko po ch"" komentujesz tematy piłki nożnej ? 
avatar
Małopolanin TG99
5.12.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
tuskolandia! 
avatar
ZLOTOUSTY
5.12.2012
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
JA SIE WOGOLE DZIWIE ZE TAKA POLSKA KOPANINE I ICH KOPACZY KTOKOLWIEK OPROCZ DZIENNIKARZY CHCE OGLADAC?? wole isc na spacer lub ......na piwo. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.