Dla kogo prawa telewizyjne na sezon 2013? Speedway Ekstraliga stawia na jakość!

Nadal nie wiadomo, która telewizja będzie pokazywała mecze Enea Ekstraligi w sezonie 2013. Naszemu serwisowi udało się jednak ustalić, jakie będzie musiała spełnić kryteria.

W tym artykule dowiesz się o:

Wbrew pojawiającym się opiniom, decyzja dotycząca sprzedaży praw telewizyjnych do Speedway Ekstraligi w sezonie 2013 jeszcze nie zapadła. Nie wiadomo, która telewizja pokaże spotkania najlepszej ligi świata. Wiemy jednak, jakie będzie miała postawione wymagania.

O prawa do transmisji ubiegają się telewizje Polsat, TVP i NC+ (połączenie platformy N i Canal +). Wszystkie oferty finansowo są porównywalne. Władzom Speedway Ekstraligi chodzi jednak nie tyle o pieniądze, co o jakość transmisji, jaką poszczególne telewizje są w stanie zagwarantować. NC+ jest w tej chwili w stanie zagwarantować najwyższą jakość przekazu. Speedway Ekstraliga wymaga, aby wszystkie spotkania były pokazywane w wersji HD. Na stadionie ma być zamontowanych minimum osiem kamer. Nowością ma być studio, które znamy chociażby z cyklu Grand Prix. Generalnie cały schemat pokazywania spotkań ma być zaczerpnięty z cyklu Grand Prix.

W pierwszym konkursie najlepsza była oferta Polsatu, który oferował 8 milionów złotych za trzy lata. Jedno jest pewne. Pieniądze w tej chwili są większe niż te, które proponował Polsat, ale nie wiadomo o jakiej kwocie mowa. Nie wiadomo również, w jaki sposób pieniądze będą podzielone pomiędzy kluby. O wszystkim zadecydują wspólnicy Speedway Ekstraligi.

Choć decyzja jeszcze nie zapadła, to wszystko wskazuje na to, że władze Speedway Ekstraligi będą chciały skorzystać z doświadczenia Canal + i zasięgu TVN. NC+ jest najbliżej zwłaszcza, że od 1 stycznia Canal +, ITI i TVN będą stanowiły jedną grupę kapitałową. Telewizje oczekują, aby część spotkań mogła być pokazywana w sobotę. Co ciekawe chcą wykorzystywać zawodników do promocji spotkań. Jeżeli wybór padnie na NC+ to platformą promocyjną będzie TVN i programy związane z ITI. Zawodnicy i ich rodziny mają pojawiać się w programach lifestyle'owych. Każda kolejka będzie kończyła się magazynem, który będzie podsumowywał wszystkie spotkania. Nie jest wykluczone, że niektóre mecze będą pokazywane w TVN Turbo. Przypomnijmy, że w skład grupy ITI wchodzą między innymi kanały TVN, TVN Siedem, TVN Style i TVN 24. Nowością ma być udział zawodników i ich rodzin w programach realizowanych przez telewizje. Próbą tego, w jaki sposób żużlowcy mają uczestniczyć w promocji sportu żużlowego, było pojawienie się Tomasza Golloba w programie Dzień Dobry TVN emitowanym 7 grudnia. Milowym krokiem w promocji sportu żużlowego ma być aneks do umowy, który w sposób szczegółowy będzie określał zasady promocji spotkań Speedway Ekstraligi

Komentarze (303)
avatar
Looper
19.12.2012
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
A dlaczego koniecznie musi być tylko jedna telewizja która transmituje max 2 mecze z całej kolejki ? Wystarczy że 5 niedzielnych meczy rozłoży się np. na 3 stacje telewizyjne. I tak mamy np 2 m Czytaj całość
avatar
Kapsel
19.12.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
to kiedy zapada decyzja 
avatar
leH
19.12.2012
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Na całe szczęście opinie tu komentujących nie są brane pod uwagę(bo jedn ma N drugi C trzeci Polsat itd itp?co to za argumenty?).Gdyby miało tak być,pewnie żaden kanał nie miałby szans.W chwil Czytaj całość
Prorok
19.12.2012
Zgłoś do moderacji
0
13
Odpowiedz
Ja mam taką cichą nadzieję że oleją TVP. Przecież tam był realizator wzięty z ulicy.Nagminna była sytuacja gdzie walka toczy się o trzecią pozycję a on z uporem maniaka korzysta z ujęcia i to p Czytaj całość
avatar
tramwajem do ratusza
19.12.2012
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
wszystko, tylko nie tvp. Nie było ani jednego meczu przez lata zeby w grafice nie było błędu, a teksty w trakcie KAŻDEJ TRANSMISJI Darżynkiewicza "ręce same składają się do oklasków" i Cegielsk Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.