Przedstawiciele klubu przekonują, że to świetna forma sponsorskiej promocji.
Na nowych powierzchniach reklamowych znajdzie się miejsce dla dziewięciu sponsorów. Lada dzień na ulice naszego miasta wyjedzie pięć autobusów z grafikami odwołującymi się do przywiązania i tradycji przekazywanych z pokolenia na pokolenie.
- Na grafikach odwołujemy się do wiary przekazywanej z ojca na syna, którą potwierdza badanie marketingowe profilu kibica Stali, przeprowadzone w czerwcu zeszłego roku. Wiara, nadzieja i lojalność są bardzo zakorzenione w fanach Stali, stąd ten projekt - tłumaczy Jacek Gumowski, marketing manager gorzowskiej Stali.
Taka forma promocji jest atrakcyjna dla sponsorów, ponieważ pojazdy MZK poruszają się po całym mieście. To po prostu mobilna reklama. - Dodatkowo firmy reklamujące się w taki sposób są z Gorzowa i okolic, a autobusy MZK poruszają się po terenie miasta i w jego obrębie. Czas trwania umowy wynosi rok - dodaje Michał Kurzawski, koordynator Business Speedway Club.
Nowe grafiki poświęcone są mężczyznom. Ale już w lutym w trasę wyjedzie kolejnych pięć autobusów, tym razem z projektami odnoszącymi się do kibicujących pań. Niewykluczone, że powstanie więcej powierzchni reklamowych tego typu, wszystko zależy od zainteresowania sponsorów.
"S..l Security Bus"