W ogłoszeniu, które jest dostępne na oficjalnej stronie klubu napisano, że szukane są osoby nie tylko z Trójmiasta, ale również z Tczewa, Chojnic, Kwidzyna, Starogardu Gdańskiego, Malborka, Kościerzyny, Kartuz, Wejherowa, Słupska oraz innych miast województwa, a nawet całej Polski. Mają one dostać atrakcyjne prowizje za podpisane umowy sponsorskie.
Rzecznik prasowy GKS Wybrzeże S.A., Grzegorz Rogalski szerzej wypowiedział się o tym ogłoszeniu. - Szukamy osób o odpowiednich predyspozycjach do tego typu działalności, znających środowisko biznesowe regionu pomorskiego. Z wybranymi kandydatami przeprowadzone zostaną rozmowy i dopiero po tym etapie zdecydujemy, z którymi osobami podejmiemy współpracę - powiedział Rogalski w rozmowie z portalem SportoweFakty.pl.
Jak będzie wyglądała współpraca z agentami klubu? - W tej chwili zakres kooperacji opierał będzie się na poszukiwaniu nowych partnerów klubu, ale nie wykluczamy także zaangażowania tych osób w inne inicjatywy. Chcemy dotrzeć do jak największej ilości podmiotów, bo dostrzec należy, że nawet w sytuacji gdy dana firma nie zdecyduje się na współpracę, to osobisty kontakt i tak może okazać się cenny w dalszej perspektywie. Poszukując partnerów docierać będziemy do osób z całego województwa, a więc jednocześnie zwiększać rozpoznawalność naszego klubu - dodał rzecznik prasowy GKS Wybrzeże S.A.
Innowacyjny projekt Wybrzeża. Gdańszczanie szukają agentów klubu
Działacze Wybrzeża Gdańsk postanowili dotrzeć do sponsorów w innowacyjny sposób. Poprzez swoją stronę internetową chcą zatrudnić agentów, którzy mają w ich imieniu szukać darczyńców.