Wybrzeże wystawiło powierzchnię reklamową na kevlarach na portalu Allegro.pl

Wybrzeże Gdańsk rozpoczęło kolejną akcję. Tym razem umożliwia firmom… licytację ich logotypu na kevlarach poprzez allegro.pl. Cena wywoławcza wynosi 20 tysięcy złotych.

Michał Gałęzewski
Michał Gałęzewski

Działacze Wybrzeża Gdańsk po raz kolejny chcą wyjść z niecodzienną akcją. Licytacja miejsca na logotyp firmy na kevlarze na największym serwisie aukcyjnym w Polsce - allegro.pl rozpoczęła się w środowy wieczór, a zakończy się w poniedziałek o godzinie 21:13.

Cena wywoławcza wynosi 20 tysięcy złotych netto (24 600 złotych brutto) i obejmuje powierzchnię wszystkich gdańskich zawodników podczas meczów polskiej I ligi w 2013 roku. Dotyczy ona powierzchni reklamowej na lewych nogawkach kombinezonów. Jej cel, to również uświadomienie firmom, że za niewielką kwotę mogą zostać one sponsorami gdańskiego klubu. - Akcją chcemy przede wszystkim udowodnić, iż często pojawiające się opinie mówiące o tym, że aby dołączyć do grona sponsorów żużla trzeba za sobą nieść duży kapitał, nie są do końca prawdziwe. Tak naprawdę już za kwotę 3 000 złotych w skali sezonu jesteśmy w stanie zaoferować zainteresowanym ciekawy pakiet reklamowy. Mamy nadzieję, że ta inicjatywa pozwoli nam zwiększyć świadomość ewentualnych sponsorów i zainteresować tego rodzaju promocją nowe podmioty - powiedział Grzegorz Rogalski, rzecznik prasowy gdańskiego klubu w rozmowie z portalem SportoweFakty.pl.

Zobacz aukcję na portalu Allegro.pl

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×