W Gnieźnie przedłużają umowy ze sponsorami, Bank Spółdzielczy trzeci rok ze Startem

Kolejny sezon w gronie sponsorów gnieźnieńskiego speedwaya znalazł się Bank Spółdzielczy w Gnieźnie. Tym razem w elitarnym gronie Sponsorów Premium.

Współpraca obu podmiotów jest rokrocznie rozwijana. Warto dodać, że BS swoją działalność prowadzi już ponad 140 lat.

To już trzeci sezon w którym marka banku obecna jest na stadionie – i nie tylko, gdyż w ubiegłym roku współpraca przeniosła się na piłkarskie boisko, gdzie reprezentacje obu organizacji zagrały charytatywny mecz na rzecz gnieźnieńskiego Domu Dziecka.

- To wielki zaszczyt dla nas, że lokalny bank, z tak piękną tradycją, zaufał nam i pozostał ze Startem kolejny rok. Jestem przekonany, że nasza współpraca trwać będzie wiele lat, a korzyści z niej będą również odczuwalne dla tysięcy naszych kibiców, którzy zdecydują się wybrać Bank Spółdzielczy w Gnieźnie i powierzyć mu swoje pieniądze, tak jak uczynił to nasz klub - mówi Marcin Śliwiński , Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Start Gniezno S.A.

- Jako Bank Spółdzielczy cieszymy się z przedłużenia współpracy z gnieźnieńskim Startem, najsilniejszą sportową marką w regionie. Byliśmy z drużyną podczas szczęśliwego, uwieńczonego awansem sezonu 2012, dlatego przedłużenie naszej współpracy na pierwszy dla Gniezna po tak wielu latach sezon w ekstralidze był czymś naturalnym - podsumowuje Barbara Borowska, wiceprezes BS w Gnieźnie.

Znany jest już fundament finansowy klubu na sezon 2013. Jako Sponsorzy Tytularni z ekstraligowym Startem pozostają dwaj najwięksi mecenasi gnieźnieńskiego żużla: miasto Gniezno oraz poznański producent kominków, firma Lechma Lecha Piasnego. Kolejny już rok jako Sponsorzy Główni promować swoje produkty i usługi będą Kompania Piwowarska z marką Tyskie oraz Zakład Budowlany Roberta Łukasika z Trzemeszna.

Rokrocznie poszerza się grono Sponsorów Premium - w ostatnim czasie klub doprowadził do przedłużenia umów z gnieźnieńską siecią stacji paliw Hawa, lokalnym liderem na rynku telekomunikacji - marką Serv-Net, polskim przedstawicielem marki Valtra, firmą AGCO, a także cenionym na rynku dystrybutorem ciągników siodłowych, firmą Łączyńscy.

Co warte podkreślenia, na tym samym poziomie sponsorskim ze Startem związała się wrzesińska firma APP, a także Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego z Trzemeszna. Pokazuje to, iż zasięg marketingowy gnieźnieńskiego klubu rośnie, a poziom i wartość jego oferty doceniania jest przez coraz większe grono partnerów.

Komentarze (7)
avatar
sks
26.03.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jesli liczyć na kogoś to na lokalnych patriotów! 
avatar
poli
26.03.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
a kiedy ten trening u nas 
avatar
Gniezno Wataha
26.03.2013
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Marketing działa u nas coraz lepiej,nowi sponsorzy,nowe punkty z gadżetami widać ze to wszystko idzie w dobrym kierunku.Jednym słowem mówiąc START rośnie w sile z każdym rokiem. 
avatar
SKStart
26.03.2013
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Trzeba być wdzięcznym kilku firmom, bo są z nami już od wielu wielu lat. Serce raduje się też z nowych sponsorów:D A koledzy poniżej potwierdzają to co sam widziałem, że tor nadaje się do jazdy Czytaj całość
avatar
Maniek Start Gniezno
26.03.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dokładnie, trzeci trening w tym sezonie zaraz ruszy :)Szkoda, że jestem z poza Gniezna.Z chęcią bym się przeszedł na trening.