Sukces SEC w Togliatti. "Rynek wschodni jest naszym priorytetem"

Zawody w Togliatti potwierdziły, iż SEC może być groźnym konkurentem dla SGP. - Chcemy stworzyć polski produkt, z którego wszyscy będziemy dumni - podkreśla Jan Konikiewicz z firmy One Sport.

W tym artykule dowiesz się o:

Choć przygotowanie zawodów w Rosji kosztowało organizatorów wiele wysiłku, nie poszedł on na marne. Firmę One Sport, odpowiedzialną za SEC, cieszyć mógł nie tylko poziom widowiska, ale i frekwencja na trybunach. - Nadkomplet widzów zawsze robi wrażenie, a jeśli dodamy do tego żywiołowość rosyjskiej publiki na tak pięknym obiekcie jak ten w Togliatti, to na pewno mamy do czynienia z dużym sukcesem. Jesteśmy pod nieprawdopodobnym wrażeniem tego, co zastaliśmy tam na miejscu. Wracamy teraz do Polski i szczerze mówiąc nie wszystko jeszcze zdołaliśmy na chłodno przeanalizować, a myślami musimy być nie tylko w Gorican oraz Rzeszowie, ale i w sezonie 2014. Nie boimy się słów, że 10.08 to historyczna data, która może wiele zmienić jeśli chodzi o europejski speedway i organizację międzynarodowych zawodów w kolejnych latach. Nasze założenia, że Togliatti jest doskonałym kierunkiem, okazały się słuszne i cieszymy się z takiego obrotu spraw - przyznaje Jan Konikiewicz.

Jak podkreśla przedstawiciel firmy One Sport, organizacja finału SEC w Rosji była odważnym przedsięwzięciem, na które nie zdecydowali się wcześniej nawet organizatorzy Grand Prix. -To było ogromne wyzwanie logistyczne i organizacyjne. Transport motocykli w bardzo krótkim czasie, kwestie wizowe, specyfika Rosji - do pokonania było wiele przeszkód, ale konsekwentnie staramy się udowadniać, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Profesjonalizm działaczy i pracowników Mega-Lady Togliatti, czy też samo wsparcie rosyjskiej federacji motocyklowej i firmy Nice, były nieocenione. To było wiele miesięcy ciężkiej pracy, stresu, ale nikt z nas nie ma wątpliwości, że było warto - zapewnia.

Jan Konikiewicz zapewnił, że zawody tej rangi nie raz zawitają jeszcze do Rosji. Organizatorzy zapowiadają także, iż rynek wschodni stanie się ich priorytetem. - SEC powstał z myślą o wyjściu poza dotychczasowe ramy, w jakich zamknięty jest żużel, głównie jeśli chodzi o dwie kwestie związane z zasięgiem tego sportu. Pierwsza z nich, to zasięg telewizyjny - dzięki Eurosportowi transmisje z naszych zawodów mogą śledzić na żywo kibice z 71 krajów. Kwestia druga, to zasięg 'geograficzny', czyli chęć organizacji zawodów tam, gdzie żużel na najwyższym światowym poziomie w tej formie jeszcze nie gościł. Jesteśmy przekonani, że wrócimy do Togliatti, ale to jeszcze nie czas na szczegóły. Tak jak powtarzamy od początku, rynek wschodni jest naszym priorytetem, a sobotnie zawody udowodniły, że pierwotny zamysł był słuszny - mówi przedstawiciel One Sport.

Głównym atutem SEC, który może nie spodobać się BSI, odpowiadającemu za organizację Grand Prix, jest przychylna opinia samych zawodników. - Dla nas najistotniejsze jest to, że żużlowcy są zadowoleni z przebiegu dwóch dotychczasowych rund SEC, również jeśli chodzi o organizację turnieju w Rosji, i to około 2500 kilometrów od Polski. Wielu obserwatorów mówiło, że to karkołomne przedsięwzięcie, a mimo to udało się wszystko zorganizować zgodnie z założeniami, łącznie z transportem motocykli z Polski do Rosji i z powrotem. Czujemy duże wsparcie ze strony wszystkich żużlowców startujących w cyklu i staramy się, by z turnieju na turniej nasza współpraca układała się jeszcze lepiej. Słuchamy ich uwag i staramy się dostosować SEC do ich oczekiwań, pomagając wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Atmosfera jest znakomita - deklaruje Konikiewicz.

Jesteś kibicem "czarnego sportu"? Mamy dla Ciebie fanpage na Facebooku. Zapraszamy!

Pomimo pochwał, jakie spływają na organizatorów SEC, ci deklarują, iż na pewno nie spoczną na laurach. - Początki są zawsze trudne, ale jak na razie jesteśmy zadowoleni z tego, co dotychczas udało się osiągnąć. Wiemy, że przed nami mnóstwo pracy, zwłaszcza że przychodzi czas na decydujące o mistrzowskim tytule turnieje - w Gorican i Rzeszowie. Chcemy pozytywnie zaskakiwać i mamy nadzieję, że jeszcze w tym sezonie wyjmiemy kilka asów z rękawa. Dziękujemy za wszystkie miłe głosy i sygnały poparcia dla naszych działań. To niezwykle motywujące, chcemy stworzyć polski produkt, z którego wszyscy razem będziemy mogli być dumni - przyznaje z satysfakcją Konikiewicz.

Czy SEC to produkt, z którego wszyscy Polacy będa mogli być dumni?
Czy SEC to produkt, z którego wszyscy Polacy będa mogli być dumni?
Komentarze (55)
avatar
smok
14.08.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Na przyszły rok chciałbym tak:
- PGE Arena/Stadion Narodowy
- Daugavpils
- Gorican
- Togliatti 
ZKS PDG
13.08.2013
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Pomysł z IME jest ok, ale trzeba je zrobić w systemie IME Open tak zeby mogli jechać Amerykanie, Australijczycy itp. Tak jak jest w wielkim szlemie w tenisie. Pozdro 
avatar
2przemek7_Wlkp_Wrz
13.08.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Francja, Hiszpania, Portugalia, Szwajcaria ...
Ludzie tam lubią sporty motorowe. Może kiedyś ktoś spróbuje tego kierunku. Na BSI bym nie liczył. 
Rygal
13.08.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Szczerze? Oglądam GP i SEC i powiem to szczerze: oglądając w TV SEC czułem klimat jak byłbym na stadionie! Nie mogę tego powiedzieć o GP :( 
avatar
wielkie L-no
13.08.2013
Zgłoś do moderacji
1
3
Odpowiedz
przestańcie już napinać się tak.ME?zbierzcie najlepszych w Europie to będą mistrzostwa a nie to co teraz paru riderów a reszta kewlary...i tak na marginesie jak Polacy chcą GP to matko boska uc Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.