Oglądalność 2. półfinałów Enea Ekstraligi

W niedzielę rozegrano rewanżowe mecze półfinałowe Enea Ekstraligi. Średnia oglądalność obu spotkań była wyższa od dotychczasowej średniej z wszystkich pojedynków.

Jedno z najbardziej ekscytujących spotkań tego sezonu pomiędzy Dospelem Włókniarzem Częstochowa a Unibaksem Toruń obejrzało 99 384 widzów. Większym zainteresowaniem cieszył się pojedynek, w którym spotkały się Stelmet Falubaz Zielona Góra i Unia Tarnów. Ten mecz obejrzało 112 057 widzów. Średnio półfinały Enea Ekstraligi obejrzało więc 105 721 widzów.

Jak dotychczas rekord pojedynczej oglądalności został pobity w 5. kolejce, kiedy mecz Stelmet Falubazu Zielona Góra z Unibaxem Toruń oglądało 178 060 widzów.

Minionej niedzieli najwięcej widzów zobaczyło transmitowany przez telewizję Polsat wyścig Formuły 1 o Grand Prix Włoch (555 868 widzów). Oto zestawienie innych niedzielnych pozycji programowych różnych stacji sportowych.

StacjaProgramAMR
Polsat Formuła 1: Grand Prix Włoch 555868
Polsat Sport Memoriał im. HJW: Polska - Rosja 472299
Polsat Sport ME siatkarek: Polska - Serbia 438171
Polsat Sport Memoriał im. HJW: Holandia - Niemcy 164204
Polsat Sport News Superliga mężczyzn: Vive Targi Kielce - Górnik Zabrze 151216
Polsat Sport News Eurobasket: Hiszpania - Polska 126890
Polsat Sport 10. urodziny KSW 122649
Eurosport Kolarstwo: Tour of Spain 118560
nSport Falubaz Zielona Góra - Unia Tarnów 112057
nSport Włókniarz Częstochowa - Unibax Toruń 99384

AMR - łączna liczba widzów danego programu

Zestawienie oglądalności spotkań Enea Ekstraligi w nSport:

StacjaMecz nr 1Mecz nr 2Średnio
1. kolejka 81260 - 81260
2. kolejka 64567 - 64567
3. kolejka 72569 78687 75628
4. kolejka 48812 81858 65335
5. kolejka 109229 178060 143645
6. kolejka 61216 82695 71956
7. kolejka - 73046 73046
8. kolejka 68045 97847 82946
9. kolejka 135422 135422 135422
10. kolejka 83467 84448 83958
11. kolejka 100846 78805 89826
12. kolejka 84520 97733 91127
13. kolejka 74899 74594 74747
14. kolejka 90178 90571 90375
15. kolejka 65181 86154 75668
16. kolejka 85140 92144 88642
17. kolejka brak danych brak danych brak danych
18. kolejka brak danych brak danych brak danych
1. Półfinały EE 82478 101979 92229
2. Półfinały EE 99384 112057 105721
Łącznie 2953313 Średnio 89494

Dla porównania - średnia oglądalność żużla w TVP Sport w minionym sezonie wynosiła 160 347 (dane wg AGB Polska). Najwyższa średnia oglądalność wyniosła 265 539 widzów (Tauron Azoty Tarnów - Stal Gorzów). Najniższą oglądalność miało spotkanie PGE Marma Rzeszów - Włókniarz Częstochowa - (50223). Statystyki oglądalności TVP Sport w okresie transmitowania żużla:,

SezonŚrednia oglądalność live
2009 121 390
2010 106 206
2011 151 164
2012 160 347
Komentarze (49)
avatar
smok
13.09.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W porównaniu z poprzednim latami - Dramat! Duży krok w tył. 
avatar
wtx
13.09.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
domyślam się, że szara strefa w postaci stronki typu meczyki nie jest wliczana? jeśli oglądam żużel w TV to tylko tam ;) 
avatar
Mr KaT CKM
12.09.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ludzie nie wiedzą co oglądać, chociaż pewnie pora zaważyła. 
avatar
fan UL
12.09.2013
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Trochę danych i faktów na podstawie SF:
"Dla porównania - średnia oglądalność żużla w TVP Sport w minionym sezonie wynosiła 160 347 (dane wg AGB Polska). Najwyższa średnia oglądalność wyniosła
Czytaj całość
avatar
marcinuk
12.09.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
do kiedy jest umowa nc na relacjonowanie meczy ee? 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.