- Poprzednie hasła i działania trafiły w gusta właściwych odbiorców. Pozwoliły wśród kibiców wzbudzić dumę i poczucie, że przynależność do żółto-niebieskich jest czymś więcej niż tylko sympatyzowaniem z drużyną przez kilkumiesięczny sezon żużlowy. Teraz będziemy chcieli im zaproponować coś nowego, ale opartego także na oddaniu, przynależności i przede wszystkim wierności drużynie - tłumaczy Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.
W związku z nową strategią klub planuje szereg działań. - Jedno z mocniejszych wiąże się z decyzją Ministerstwa Zdrowia, na którą czekamy. Chcemy wystartować wcześniej niż dotychczas ze sprzedażą karnetów i biletów na Speedway Grand Prix. Oczywiście pracujemy nad propozycją cen - zdradza Gumowski.
Jesteś kibicem "czarnego sportu"? Mamy dla Ciebie fanpage na Facebooku. Zapraszamy!
Wiadomo już, że na pojazdach komunikacji miejskiej pojawią się nowe grafiki, a być może oklejony na żółto-niebiesko zostanie jeden z przystanków autobusowych. Dla osób ceniących prezencję przygotowywana jest nowa kolekcja ubrań w barwach, powstaje ponadto baza newsletterowa, w której znajdzie się ponad 700 adresów e-mail, pod które klub będzie wysyłać ciekawe informacje.
- Pojawimy się także z nowym projektem społecznościowym. Po Facebook’u i Twitterze wyjdziemy z nową propozycją do kibiców. Chcemy także spowodować, by to kibice tworzyli między sobą integrację, żeby poznawali się nie tylko przy okazji stadionowych meczów, ale i w innych okolicznościach - dodaje marketing manager Stali.
Żużlowy kalendarz ścienny na rok 2014 dostępny w sprzedaży ONLINE! Polecamy wszystkim kibicom!
a na 2 tygodnie przed impeza,pójda za mniej jak na lige hehe